Poze

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Poze

  1. valeria spune:

    M-am uitat zilele trecute la inceputurile dumneavoastra ca mester sapunar , ce mult ati evoluat atat ca forma , cat si ca aspect .Imi plac tare mult sapunurile dumneavoastra sa le privesc dar sa le si folosesc zilic.Felicitari si pt acestea din urma care sunt unele mai frumoase ca altele.

  2. Gabi spune:

    Imi place ca nu esti modesta, se pare ca tot omul e impresionat de aspectul unui sapun si de miros mai intai, apoi ce conteaza este sa faca repede multa spuma…….am impresia ca numai cunoscatorii stiu sa aprecieze un sapun bun din toate punctele de vedere!
    Oricum ma bucur ca tu esti cea care ii educi pe potentialii clienti si impui o linie buna in domeniul sapunul natural.E bine ca oamenii sa stie ce este un sapun natural si daca le place bine , daca nu….nu..Asta inseamna a intra in conflict cu spiritul comercial….lucru care tare ma enerveaza.Putini oameni stiu ce este acela un sapun natural si din pacate, am mai discutat, oamenii nu isi permit financiar sa le cumpere.Am observat ca ei cumpara in genere ca sa le daruiasca altora iar acei altii le pun in vitrina….ieri profesoara mea de chimie mi-a zis ca nu s-a indurat sa foloseasca ultimul sapun pe care i-l daruisem de Paste pentru ca e „prea frumos amabalat, e chiar comercial”Nici nu mai stiu ce sapun i-am oferit si cum arata ambalat……
    Imi place ca ai scule bune de taiat si turnat si asta conteaza, apropos de aspectul comercial,desi nu imi place cuvantul asta, AS PUTEA SA IL INLOCUIESC CU „ARTISTIC”.
    NU MA MAI SATUR sa le privesc si sa le admir!

    • Alexandra spune:

      Gabi, eu sunt o persoana modesta de felul meu, insa in anumite privinte, pot sa spun ca imi cunosc exact valoarea, fiind si foarte autocritica. In privinta sapunurilor insa, cateodata devin cam ingamfata si daca primesc laude, consider ca le merit…😀
      Te rog sa ma crezi ca nu intentionez sa educ pe nimeni, am trecut demult de faza aia, cred ca de vreo 20 de ani… Acum consider ca daca ai cea mai mica intentie de a arata ceva cuiva, indiferent ce si evident fara niciun interes, esti privit cu suspiciune/ Iti spun drept, ma lipsesc de ” placerea” de a fi privita cu suspiciune, asa ca las pe fiecare sa inteleaga ce vrea… Si sa stii, nu doar banii sunt motivul ca oamenii nu cumpara sapunuri naturale si in general produse curate, ci o obtuzitate , o incapatanare greu de inteles. E atat de greu de inteles, incat nici nu-mi bat capul.

  3. maria spune:

    oau Alexandra!!!!Sunt frumusele foc, cred ca e o incantare sa te speli cu ele. In alta ordine de idei,
    mai stii ca ultima comanda pe care am facut-o de la tine am dat-o cadou aproape integral unei
    prietene foarte bune.
    Ei bine, fata s-a declarat mai mult decat incantata atat de aspectul sapunurilor tale cat si de calitatea
    si MIROSUL lor . Si eu abia astept sa fac o noua comanda de la tine, deja nu mai pot spune ca am
    un sapun preferat ca sunt o gramada care imi plac iar tu ma surprinzi mereu cu chestii noi. Sa ai spor
    la sapunarit si evident si la gradinarit ca urmaresc si celalalt blog al tau.
    te pup si numai bine, Maria

    • Alexandra spune:

      Maria, chiar daca nu am pus unele sapunuri in magazin, nefiind uscate complet, tu poti sa-mi dai pe mail daca iti face ceva cu ochiul, caci stiu ca nu le vei folosi neuscate cum trebuie.
      In alta ordine de idei, e norocoasa prietena ta…🙂

  4. elenushka spune:

    Sunt superbe ! Par foarte delicate ! Par fine si cremoase.

Lasă un răspuns

