Vremea galbenelelor

Buna , dragii mei!

Stiu, am lipsit cam mult de pe blog, insa in weekend-ul asta am fost plecata intr-o mica excursie pe care am planificat-o de ceva vreme si anume in Belgia. Acolo am vrut sa vad musai orasul Bruges, de unde puteti vedea poze AICI.

Ca atare, sapunuri, zero. Insa cum am venit am adunat la greu galbenele, pe care asta toamna le-am insamantat in cantitate dubla astfel incat sa nu mai raman fara petale cand mi-e lumea mai draga…

Galbenele de pus in sapun, desupra sapunului si de facut macerate.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Vremea galbenelelor

  1. valeria spune:

    Bine ati revenit printre noi, chiar incepuse sa imi fie dor de noi postari,dar stiam ca sunteti la o plimbare, daca pot sa spun asa, care cred ca v-a facut sa uitati un pic de treburile de zi cu zi.Si eu imi doresc sa fac o iesire in alta tara. caci nu am fost niciodata , dar acum este cam greu cu copii mici, dar o veni si timpul meu …….. Si eu am inceput sa adun galbenele .Va doresc o zi frumoasa in continuare.

    • Alexandra spune:

      Valeria, copii trebuie scosi la plimbare cat mai devreme posibil, ei acum asimileaza tot ce vad. Fiul meu a trecut granita prima data la 6 ani si pot sa-ti spun ca i-a prins tare bine.

  2. LoraDesigns spune:

    Minunat Alexandra, ma bucur pt tine… chiar ma gandeam cum de nu mai postezi! :))…lasa, te-ai intors cu forte proaspete! te pup

  3. Gabi spune:

    Bine te-ai odihnit si revenit!Ce bine ca ai de unde culege galbenele….

Lasă un răspuns

