Sapunuri cu flori

Imi plac sapunurile cu flori naturale, mai mult decat cele cu flori din sapun. Am impresia ca florile naturale insufletesc sapunul, ii dau viata, dar poate este doar o impresie.

Sapunul se decoreaza cu flori uscate, de preferat puse deasupra, caci in interior intra in contact cu pasta nesaponificata si isi schimba culoarea. Petalele de trandafiri se innegresc, bobocii de lavanda devin maronii, doar galbenelele isi pastreaza culoarea. Dar cred ca am mai spus asta pe undeva pe aici pe blog.  Pentru a-si pastra culoarea, petalele si bobocii de trandafiri nu trebuie tinuti in soare, ci mai la umbra.

Cum trandafirul meu Rosa Damascena este anul asta plin de flori, am pus la uscat petale. Multe.🙂  Si am de gand sa mai pun , caci sapunul Rosa Damascena este un best seller absolut!🙂

0.jpg

00

000.jpg

Albastrele, da. Sunt decorative si se pastreaza bine uscate. Puteti incerca sa uscati cam orice flori micute si vedeti cum se comporta. Daca isi pastreaza forma si culoarea, atunci le puteti pune pe un sapun, binenteles.

Ar mai fi si boboceii de iasomie, uscati si care pusi pe un sapun parfumat cu ulei esential de iasomie dau un efect spectaculos. Caci aici voiam sa ajung de fapt.🙂

Azi am facut un sapun cu iasomie si neroli, lapte de cocos si  chlorella, frumusel foc si parfumat bine.

3.jpg

Si am mai facut unul cu boboci de Rosa Damascena, parfumat cu geraniu, tot cu lapte de cocos.

2.jpg

Sper sa iasa bine si sa nu-mi faca vreo figura de supraincalzire!😀

Atat, ca mai am si alte treburi!🙂

Weekend fain tuturor!

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Uncategorized și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Sapunuri cu flori

  1. Constantin spune:

    in toamna 2015 am achizitionat – rose de rescht – trandafir de dulceata altoit , care in primavara aceasta deja face flori . sunt foarte multumit de acesti trandafiri , care au o culoare intensa . eu i-am luat de la Ciumbrud , dar sunt si la Darza – Crevedia , mai aproape de Bucuresti , la origine sunt din Persia.

Lasă un răspuns

