Lavanda cu unt de shea si lapte de capra

Unul dintre sapunurile mele preferate, dar poate si cel care a primit cele mai multe laude, este sapunul cu lavanda si unt de shea, pe care l-am executat pana acum in cateva, sa zic vreo zece variante si ma refer aici doar la aspect, pentru ca reteta a ramas mereu aceeasi. ba, unul sau doua l-am facut cu un unt de shea rafinat, un unt lesinat, apos, care cred ca nu era doar rafinat, dar si degresat la greu. Apropo de asta, cred ca stiti ca tot ce inseamna degresat la lactate, inseamna ca s-a intervenit chimic asupra lor, asa ca dupa mine, mai degraba mai gras decat mai otravitor! Dar asta e alta poveste.

Ce vreau eu sa va spun acum, este ca am facut Lavanda cu unt de shea, cu lapte de capra, cum ar veni, culmea rasfatului in materie de sapun. Inca o data spun, nu sunt de acord cu retetele alambicate, cu zece feluri de uleiuri in ele si treisprezece arome de ulei esential de nu mai intelegi nimic, lasa ca nu se potrivesc intre ele… :D)  In orice domeniu, mi se pare ca lucrurile sunt cu atat mai bune cu cat sunt mai simple. Sigur, sunt si exceptii, cum ar fi o mancare chinezeasca cu de toate in ea, dar asta ar fi exceptia de la regula.🙂

Acum ca m-am invatat in sfarsit sa fac sapun cu lapte de capra, parca nu ma mai poate opri nimic si ce era mai fain decat o lavanda cu lapte? Poate unul cu miere si lapte, daaaa…

De data asta, am pus mai multa argila verde, de aceea culoarea nu s-a mai transformat in mov, ci a ramas verzulie, plus ca i-am pus mai mult ulei esential de lavanda, sa termin odata cu stocul de esentiale.😀  Plus laptele de capra, of course.😉

Mai tineti minte sapunurile mele de weekend? Acesta e unul din acelea…

Acum nu ma gandesc decat cum am sa fac un sapun cu lapte de capra si trandafiri, unul cu lapte si miere, lapte si lamaie, lapte si menta, lapte si… de toate! Ma mai gandesc la un sapun cu lapte de cocos, dar la cate nu ma gandesc eu…🙂

Asta a fost tot pentru acest weekend si sper ca v-a placut, macar jumate din cat mi-a placut mie. :D)))

Sa aveti o saptamana buna de tot!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lapte de capra, Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Lavanda cu unt de shea si lapte de capra

  1. Mihaela spune:

    Sun fan lapte de capra,ma bate gandul sa-mi iau o caprita ,dar….
    Daca nu ai fi scris ca este sapun ,ar fi fost o prajitura / crema pe cinste,arata extraordinar,e si pacat sa te speli cu el..Sa faci unul ,lapte si roinita.
    Sa auzim numai de bine!

  2. mihaela costescu spune:

    Sunt foarte bune caprele si asa de dragalasi iezii,aveam la mama vreo 20 .As vrea si eu dar sotul zice ca-i mananca pomii,care sunt inca mici si in plus ”ca are deja trei ,ce-i mai trebuie inca una”(adica eu si fetele mele).dar nu renunt o sa-mi iau pana la urma. Arata super sapunul Alexandra ,sunt si” invidioasa” pe tine ,imi imaginez cum te speli cu toate ”bunaciunile ale ” fara sa te gandesti ca se termina ..Va pup.

  3. Gabi spune:

    E frumos foc si acesta, bravo!O bijuterie de…… sapun…………..
    Sa ai o saptamana usoara!

  4. Gabi spune:

    Ne-ai delectat si in acest week-end cu frumusetile creatiei tale!Multumim!

  5. Mariana spune:

    Arata bestial! Mi-ai redeschis apetitul de a face sapun.In seara asta fac musai unul macar.
    Dar apropos untul meu de shea ce-l am de la Sanflora e tare, aproape ca cel de cocos.

  6. bianca spune:

    Excelent! Abia astept sa se usuce Grasul, asa frumos miroase in camera…. a lavanda. Ce sa spun ce cel un ciocolata si unt de shea, EXTRAORDINAR, SUPEER DOOPER!!!! Il laud zilnic! Ma spal si pe par cu el, eu cu mamaruta mea, sa mirosim frumos :)) Si bieinteles ca o sa mai incercam si alte combinatii de-ale tale, ca sunt extrem de multumita. Am mai avut de la un magazin naturist un sapun natural, dar nu am fost incantata deloc.
    Pusiiiii
    P.S. Am fost la mag. naturist sa cumpar unt de shea, nu aveau, si am laudat sapunul tau la tanti de acolo, era interesata de preturi. Daca te intereseaza trimite-mi pe mail un nr de tel poate vrea tanti sa te contacteze, saptamana asta mai trec pe acolo.
    O saptamana insorita🙂

  7. LoraDesigns spune:

    Doamne, ce bine arata toate…sapunul de par tb musai sa il iau si eu in viitorul apropiat…ca la caltii mei… de-abia il descurc… foarte, foarte frumoase..si cred ca miros demential. te pup

  8. Anca spune:

    Imi place culoarea pe care a avut-o in forma, daca s-ar pastra! Si ce cremos arata!! Dar care nu arata, de fapt, cremos, dintr-ale tale?
    Toata ziua dau tarcoale blog-ului sa vad ce ai mai postat :*:*:*:*
    Toate cele bune!!🙂

Lasă un răspuns

