La uscat

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la La uscat

  1. CCristinaC spune:

    Buna! Ai un premiu binemeritat pe blogul meu.🙂

  2. vichi spune:

    Am intalnit multe persoane in viata dar tu faci totul cu pasiune, si ai multa imaginatie.
    Oameni ca tine ar fi trebuit sa aibe mai mult noroc .Cu perseverenta si talentul ai fi ajuns departe, nu-i niciodata foarte tarziu.

    • Alexandra spune:

      Multumesc, Vichi.
      Asa e, am mai spus, la capitolul noroc nu stau grozav, a trebuit mereu sa compensez cu munca multa, studiu si seriozitate. Mai nou se pare ca toate astea nu mai sunt necesare, e suficienta doar o doza masiva de tupeu si… ai pus-o!😀
      Te pup, toate cele bune!

  3. valeria spune:

    Un om care realizeaza orice in viata si nu face prin aceasta rau nimanui,este un om de luat in seama si cu siguranta atunci cand merge la culcare are un somn linistit. Eu zic sa stati linistita ca lucrurile bune prin munca vin , iar cei ce fac mari realizari, dar nu prin propria munca nu au de ce sa se bucure.Cineva spunea:bucurati-va de lucrurile mici,caci sunt cele mai multe. Sa aveti o zi buna.

  4. Alexandra spune:

    Adevarul este, Valeria, ca am un somn bun!:D)) Si intr-adevar , am si de ce sa ma bucur, familia mi-e sanatoasa, la fel si eu, am prieteni, am gradina, sapunurile, hehe! Nu e putin lucru, stiu. Multumesc frumos, o zi buna si tie!

  5. valeria spune:

    Am si eu o nelamurire cu indicele de saponificare al uleiului de cocos, pe blogul dumneavoasta scrie ca este 183 intr-un loc, iar in alt loc 191si pe soapcalc arata 184 . Pe care sa il folosesc?Multumesc.

  6. valeri spune:

    Mie si copiilor ne place f.mult ,sper sa va placa si dumneavoastra aceasta melodie.

  7. valeria spune:

    Valeria nu Valeri.

  8. valeria spune:

    Mie si copiilor ,ne place f mult sper sa va placa si dumneavoastra.

  9. valeria spune:

    Asa procedeaza un nestiutor posteaza de doua ori , sper ca nu v-am deranjat, nu am intentionat sa iasa asa dar………

Lasă un răspuns

