Sapunurile de la curs

E minunat sa intalnesti oameni care au aceeasi pasiune ca si tine si credeti-ma , e inca si mai frumos sa-i poti invata pe acesti oameni cate ceva, sa le poti impartasi secretele tale in ceea ce priveste pasiunea comuna.
Mi-e drag sa vad cum oameni tineri se preocupa intens de sanatatea lor si a familiilor lor. Mi-e drag sa vad cum oameni maturi isi schimba la un moment dat perceptia, principiile si traditiile si incearca ceva nou.
Cand am inceput sa „predau”sapunaristica, multi dintre prietenii mei m-au certat si m-au atentionat ca aceste cursuri ma vor face sa pierd clientela sau vor face sa-mi creasca concurenta.🙂 Acestea sunt chiar ultimele mele griji, iar cine ma cunoaste bine stie ca nu mi-e frica de concurenta, de orice fel o fi ea. Concurenta, in orice domeniu, e buna, pentru ca te face sa evoluezi ( asta daca nu te opreste, hehe).Cat priveste clientela, faptul ca am putut converti un client sa-si faca propriile sapunuri inseamna cu mult mai mult pentru mine decat a-i vinde acestuia 3-4 sapunuri pe luna. Increderea pe care mi-au acordat-o acesti oameni deosebiti care au participat la workshop-ul meu a insemnat si inseamna pentru mine mai mult decat va pot spune…
Din pacate, in ultima perioada timpul meu liber a devenit extrem de putin si am decis sa sistez aceste workshop-uri, cel putin in forma in care s-au desfasurat ele pana acum , adica pe parcursul unei zile intregi. Acum ma gandesc la o alta varianta de curs, mai scurta, dar sper la fel de eficienta.
In ceea ce priveste cursul de ieri, a fost unul intensiv si asta pentru ca toate elevele mele aveau cunostinte temeinice de sapunarit, iar eu n-am avut altceva de facut decat sa clarific unele aspecte mai delicate. De asemenea, ca de obicei, mi-am luat si eu portia de informatii de la ele.🙂
Sapunurile au iesit bine, mai putin cel cu roscove, unde Mantra swirl-ul pe orizontala n-a iesit prea bine si asta pentru ca pasta de sapun a fost cam groasa, iar umerasul prea subtire. Cine stie ce spun…cunoaste…🙂
Pe data de 7 decembrie intentionam sa organizam o reuniune cu toti cursantii din acest an, in numar de 20 si sper sa vina toti, chiar daca printre ei sunt unii din Constanta, Calarasi, Giurgiu, Targoviste, Iasi, Ploiesti, Mizil. Avem de gand sa facem schimb de sapunuri, numere de telefon si informatii despre sapun. Si nu numai.🙂 Dar despre asta vom mai vorbi.
Haideti sa va arat sapunurile.
1
2
3
4
5
6
7
8
Ei?🙂
Am facut si eu un sapun, o premiera, dar despre al mai tarziu.
Pana atunci, va las cu bine!
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cursuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sapunurile de la curs

  1. elisaelianna spune:

    Un articol foarte emotionant, esti un om deosebit Alexandra, te apreciez pentru tot ceea ce faci!
    Iti doresc sa cunosti, sa intalnesti si sa fii inconjurata numai de oameni asemenea tie!

  2. alina spune:

    superb,foarte frumos si emotionant articolul🙂

  3. mijnzeep1 spune:

    Cat de frumusele sunt! Bravo, Alexandra, daca sunt reusite – e datorita TIE!

  4. Olga spune:

    Pot sa ma laud ca am fost la cursul dnei Alexandra, si a fost foarte frumos si instructiv, am vazut tehnici noi si pe Master Soap(a se citi dna Alexandra) in actiune…..o incantare. Sper sa pot ajunge la reuniunea absolventilor promotia 2013🙂

  5. Foarte frumoase spunurile. Se pot si comanda? Multumesc

  6. Cristina Ormenisan spune:

    Buna ziua,
    M-ar interesa si pe mine sa particip la un curs de sapunarit. Cum pot afla mai multe detalii? Va multumesc.

  7. Georgiana spune:

    Organizati anul acesta un workshop la Iasi?

Lasă un răspuns

