Campanie de testare pe Facebook

Ma gandesc de ceva vreme sa fac mici campanii de testare a sapunurilor mele si ma refer doar la cele cu ingrediente noi, ori unde am folosit procedee noi. Ca am eu „cobaii” mei, respectiv familie, colegi si prieteni, dar ma gandesc ca ei poate vor sa ma menajeze uneori si nu-mi spun chiar tot…😀
Asa ca dragii mei, de azi inainte, de cate ori va fi cazul, va invit sa-mi testati sapunurile. Nu chiar gratis, ci contra unui
„Like si share”.
Azi testam doua sapunuri care au in compozitie ca noutate, laptele de capra combinat cu ceaiul de galbenele.
Vor fi extrasi doi participanti, pentru cate un sapun, iar asta se va intampla duminica viitoare.
Va doresc bafta si va multumesc de pe acum pentru participare!
2

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Campanie de testare pe Facebook

  1. Victoria spune:

    wow,ai ales niste sapunuri minunate.Nu cred ca ar putea fi decat excelente,avand in vedere ca eu am avut norocul sa le testez si pe cele de la inceputuri.
    Mult succes in tot ce faci.

Lasă un răspuns

