Old lavender-reluat si imbunatatit

Ingrediente: ulei de masline, ulei de cocos, palmier, unt de cacao, ulei de ricin, unt de shea, unt de cacao, ulei de masline extravirgin nesaponificat, pudra de radacina de alkanet, fulgi de ovaz, uleiuri esentiale de lavanda, geraniu si patchouli.🙂
a
aa
Un sapun tare drag mie ( dar si altcuiva, nu dau nume😀 ), pe care abia in weekend-ul trecut am reusit sa-l reeditez. Si pe care l-am upgradat, asa cum ati vazut.
As fi putut sa-l denumesc ” Cocoselul”, pentru ca se pare ca swirlul arata ca un cocos infoiat, mandru si pintenat, dar apoi m-am gandit ca poate nu oricine are imaginatia Monicai, caci ea a observat prima …cocoselul.😀
Maine e miercuri, zice-se cea mai bizi dei, asa ca va doresc sa o treceti usor.

Imbratisari dragastoase!🙂
Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu lavanda. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Old lavender-reluat si imbunatatit

  1. Acuma ziceti si voi, fetelor (cu baietii nu vorbesc), nu are sapunul asta cocosei pe el?!! Ia luati de priviti cu atentie!
    Sau am inceput eu sa vad cocosei verzi pe pereti?!!😀

  2. Carmen spune:

    Crezi ca uleiul de cocos e responsibil de producerea cocoseilor?

  3. Bravo, Carmen! Un spirit de observatie foarte ascutit, zic!
    Sa ne ierti, draga Alex, pentru ca incepem sa deviem [usor] de la tema acestui blog😀

  4. Ghinea Viorica spune:

    :)) Da, si mie mi se pare ca are un cocosel in interior.

  5. Maia. spune:

    Si eu ii vad , sunt f. clari.

  6. Gabi spune:

    Cu sau fara cocos sapunul e superb!Felicitari, Alex, pentru ideile tale!

Lasă un răspuns

