Castile…

… probably the best soap in the world…

Ca in reclama la Carlsberg, mai tineti minte? 😀

Da, Castile pare sa fie , hai sa nu zic cel mai bun sapun, dar in orice caz in top 5!De ce? D-aia! :D))) N-am sa insir aici la epitete la adresa acestui sapun, insa imi pare rau ca nu sunteti langa mine sa-l vedeti, sa-l pipaiti si sa-l mirositi. L-am facut mai mult ca sa incerc un nou ulei esential, din care am pus doar jumatate din cantitatea pe care o puneam initial, pentru ca fratilor, mirosea de la o posta! In sapun s-a mai estompat mirosul, insa e oricum mai puternic decat ce foloseam eu pana acum. Uleiul este de geraniu, unul dintre favoritele mele si iata, se face un an de cand tot zic sa scriu cate ceva despre uleiul asta. Poate data viitoare…

Acum va las, ca ma duc la dentist, va dati seama ce placere pe mine! 🙂

Mai miros o data castilu’ si-am plecat! Il tai cand ma intorc. Pa!

 

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Castile…

  1. mihaelacostescu75 zice:

    ”Suferinta usoara ”la dentist!Mi-as fi dorit sa arate si sapunul meu asa .Te anunt ca am facut primul sapun din viata mea ,dar nu l-am facut cu uleiuri fine ,ci cu osanza de porc si oua.Am pus la sfarsit menta si cafea.Dupa ce l-am pus intr-o tava ,ma mai uitam din cand in cand la el si spre surprinderea mea s-a intarit,iar a doua zi l-am taiat si m-am si spalat cu el fiind si mai surprinsa ca si spala cat de cat.Nu prea face spuma ,dar din ce……?Greseala pe care am facut-o ,nu am dizolvat bine soda si mai are cate o bucatica prin el .Oricum acum o sa incerc cu uleiuri.pwp .pa!

  2. valeria zice:

    Foarte frumos si acest sapun si imi place tare mult cum faceti modelul deasupra, am incercat si eu dar n-am reusit nici cum.In legatura cu dentistul .Am citit de curand ca cei care au nevoie sa isi puna dintii, sa opteze pt dinti de portelan sau alte materiale ce se folosesc pt confectionarea lor, dar in nici decum pt. dinti metalici ,care sunt mai rezistenti dar datorita continutului lor sunt foarte toxici.Sa aveti o zi usoara.

  3. Dana zice:

    Sapunul arata minunat!!! Ai pus petale de trandafir uscate?. E misto! Am incercat sa fac si eu acest sapun si a iesit minunat. Sunt ff incantata de el. Dar in schimb am o mare problema cu uleiurile essentiale. Le-am incercat pe toate si nimic nu ma multumeste. Am inteles ca tu iti procuri uleiurile dinafara? Ai putea sa ma ajuti si pe mine sa-mi dai in linck? Mss mult!.

  4. Gabi zice:

    Auzi! E mortal sapunul asta!Bravo!Vreau sa il vad taiat.
    Sa te intreb ceva, crezi ca ar merge sa faci acest sapun cu lapte de capra??
    Eu cochetez cu ideea si as vrea sa incerc.Mai ales ca mi-a trimis o verisoara de la tara vreo 10 l de lapte de capra, imi pare rau ca nu esti mai aproape sa iti dau si tie, e lapte de capra adevarat!

  5. leonito zice:

    am facut sapuuuuuuuuuuuuuuuuuun.doamna alexandra,l-am lasat in caserola unde l-am mixat pentru ca nu am forma.totul e ok cu el,dar acum eu nu stiu cum e cu saponificarea si incalzirea lui.e mai cald pe fundul caserolei si mai putin pe laterale.e bine asa?am pus 300 grame masline,240 grame cocos,30 grame avocado 30 grame ricin,72 grame soda caustica si 195 grame lapte de capra.astept cu nerabdare sa-l tai.si l-am parfumat cu 10 ml de ue litsea+lemongrass.cam putin dar mie imi place cum miroase.nedumerirea mea este cu incalzitul.daca ati putea sa-mi spuneti daca e bine sau nu ce face el acum,v-as fi recunoscator.multumesc.

    • Alexandra zice:

      Leo, direct cu lapte de capra? Esti temerar!
      Ai facut bine ca nu l-ai izolat. E adevarat, sapunul se incalzeste din centru spre laterale, deci n-ai de ce sa te sperii. Cand e rece complet, poti sa-l scoti si sa-l tai. Lasa-l macar 18 ore, apoi scoate-l cu grija. daca e prea moale, mai lasa-l o zi si apoi taie=l.

      • leonito zice:

        .doamna alexandra,dupa teorie si invatat si studiat am zis ca nu e dracu chiar atat de negru si chiar nu a fost.cert e ca sapunelul meu s-a gelifiat can 3/4 deci nu tot colturile au ramas mai deschise la culoare ,ma gandesc eu ca e din cauza formei prea mari,cam 15/20 cm.in fine acum s-a oprit din ”fiert” si a inceput sa se raceasca si astept cu nerabdare sa-l tai si sa-l testez.multumesc pentru sfaturi si va urez spor la treaba

  6. leonito zice:

    si inca ceva,nu l-am izolat,am pus caserola in bucatarie pe frigider.

Lasă un răspuns

