Love of my life

Una din reclamele la bere Carlsberg, de care va spuneam mai devreme, era pe o melodie a trupei Queen, pe care Freddie a compus-o pentru…Mary, iubirea vietii lui.😀 Frumos gest din partea lui!:)

Iubirea vietii mele…de saptamana asta… :D)) este sapunul Castile ( masline+cocos) cu aroma de geraniu si petale uscate si maruntite de Rosa Damascena, alta iubire mare de-a mare, de care mi-e teribil de dor!🙂 Deci…sapunul e perfect, sa zic asa. :D))) Chiar n-am ce sa-i reprosez, desi l-am intors pe toate partile, l-am raspipait si mirosit, sa nu va mai zic ca deja aproape am consumat un capat, de cate ori m-am spalat cu el.

Arata fantastic, este deosebit! Lauda-ma gura! :D)

Nu ma mai saturam fotografiindu-l, asa cum nu ma mai satur privindu-l! Trebuie sa-l reeditez, curand! Cat sunt de bucuroasa, n-aveti idee!

Va pup pe toti!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Love of my life

  1. biancapopla spune:

    Like ptr sapun, Like ptr melodie :)))

  2. Petra spune:

    Hmmm, looks so lovely! And the Rose petals dont change the colour to brown?

  3. mariana spune:

    Este perferct! Arata extraordinar!

  4. Victoria spune:

    Este SUPERCALIFRAGILISTIC😛
    Pare extrem de cremos

  5. LoraDesigns spune:

    cand eram gravida cu baietelul meu l-am „terorizat”cu melodia asta! :)))))))) ascultam in draci queen si altele de gen…la munca, acasa…unde se putea :))))))))) deocamdata are 4 ani si ii place muzica house, sau de club, cum se spune… :)))))))… IAR SAPUNUL ARATA FFFFFF BINE!!! cred ca si miroase excelent!🙂

    • Alexandra spune:

      haha! Eu l-am terorizat pe al meu cu Wonderful life.😀
      Cand era mic, nici nu voia sa auda muzica, isi astupa urechile si iesea din camera. Dupa aia a inceput sa asculte diverse chestii. ..Acum e muzician, compune muzica, are trupa , rock of course,canta la chitara si se pregateste pentru Conservator!
      Sapunul e misto de tot, din toate punctele de vedere. :D))

  6. mihaelacostescu75 spune:

    Alexandra ,ai baiatul asa de mare?Si eu care ma gandeam sa ne facem cuscri,trebuia sa ma fi maritat mai repede.Iti dai seama …ma spalam gratis cu sapunul tau,ca al meu a iesit jalnic ieri.l-am facut numai cu ulei de masline si nu s-a intarit .Inca nu mi-am achizitionat un blendar,am facut cu mixerul, cu toate ca am stropit in toate partile, am frecat acolo 10 minute dupa care m-am lasat pagubasa,am zis ca s-o intari el.Oricum o sa mai fac experimente .Am citit undeva ca sapunul se face ca o prajitura, ma ,prajiturile imi ies dar asta nu.Te pup!

  7. Gabi spune:

    ARATA SUUUUUUUUUUUPERB, E ASA DE ALB SI FRUMOS, SI EU M-AM INDRAGOSTIT DE EL……..E MORTAL!

    • valeria spune:

      Doamna draga ,poate ca ati observat din discutile pe care le-am avut ca nu sunt genul de a maguli omul fara sa am un motiv intemeiat , asa ca acum vreau sa va aduca o mare lauda .Azi dupa cum v-am scris pe breslo am primit coletul si daca tot am comandat un herbal am zis totusi sa il probez ,desi am mai folosit pt par sapun-sampon[vreo patru] herbal este dedeparte cel mai bun sampon solid probat .Pe langa faptul ca mi-a curatat matreata dupa scalp mi-a lasat parul aproape la fel de fin ca si sampoanele din comert[si asta la prima spalare].Sincer nu ma asteptam , dupa atate dezamagiri nu credeam ca o sa mai folosesc sampon natural , se pare ca m-am inselat.L-am probat si pe fata si a fost la fel de bun.Am toata aprecierea pt ca ati reusit sa creati un sapun atat de bun pt par[vorbesc in numele meu] .Un singur regret am ca , nu am comandat macar doua caci pe cap se consuma mai repede.

      • Anca spune:

        Eu aseara m-am spalat pe par cu ultima bucatica de sapun cu galbenele de la Alexandra pe care o mai aveam si nu am regretat deloc!! Imi place teribil de mult cum imi lasa parul!! Eu Herbal nu am incercat inca, dar va urma. Asa ca imi inchipui ce treaba buna a putut face Herbal!!
        Legat de acest sapunel, arata minunat, ce culoare frumoasa are! Felicitari!
        Astept vara sa mai experimentez si eu intr-ale sapunului de casa, acum nu am nici dispozitie si nici timp. Te pup, Alex! :*

Lasă un răspuns

