Frunza verde de sapun!

E chiar asa cum va spun!🙂
Un sapun cu suc din frunze verzi, comestibile ca: fenicul, stevie, patrunjel, spanac, rucola.
In cautarile mele dupa remedii naturiste, am dat de sucul de iarba de grau, considerat de unii drept o minune, care vindeca aproape orice, fortifica si infrumuseteaza! Cititi mai multe aici.
Cum gandul meu in atare situatie nu putea sta prea departe de pasiunea proprie, anume sapunaritul, dar pentru ca nu am inca iarba de grau destul de multa si pentru ca nu voiam sa risc sa o pierd intr-un sapun ratat, am facut duminica dupa-amiaza un sapun la care am adaugat sucul din verdeturile mai sus-amintite.Din ulei de masline, cocos, palmier, ricin, shea si cacao si pe care l-am aromat cu rozmarin, lavanda si tea tree.
Mai inainte de asta, am facut o cremusoara chiar cu suc de iarba de grau, dar despre ea am sa va povestesc alta data, mai pe larg.
29
a
Asa o textura fina si cremoasa, de sa-ti lase gura apa am mai intalnit doar la sapunul cu suc de rodie si la cel cu must de struguri rosii. As indrazni sa spun ca acest sapun, cu clorofila pura e poate cel mai fin sapun al meu, adica il cam bate pe cel cu rodie, iar cei care au incercat sapunul cu suc de rodie stiu ce spun. Mai mult decat atat , sapunul cu clorofila e mai spumacios ca cel cu suc de rodie si are transluciditatea aia care imi place mie grozav la un sapun.
A trecut in starea de gel aproape instantaneu, un gel puternic, total, iar racirea s-a facut apoi foarte repede. Va dati seama ca l-am urmarit indeaproape si i-am studiat fiecare „miscare”.😀
Foarte proaspat , are o culoare verde crud senzationala, insa pe masura ce se usuca, se mai inchide la culoare. E firesc si ma cam asteptam la asta. Probabil ca pe masura uscarii se va mai inchide inca la culoare.
Este un sapun deosebit si nu doar pentru ca e diferit, in sensul ca are in compozitie sucul acela, ci pentru ca acel suc i-a conferit indiscutabil din proprietatile lui.
Mai mult ca sigur ca vara asta am sa mai fac vreo cateva sarje, poate chiar cu iarba de grau si mai mult ca sigur ca va placea multor iubitori de curat si de natural!
4
5
1
2
3
Sa aveti o seara faina!🙂
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Frunza verde de sapun!

  1. dinu maria otilia spune:

    Frumos frumos,cremos…si sanatos.Ce sa ne mai asteptam de la un sapun si o crema.Au tot ce le trebuie,

  2. Foarte frumos; un verde plin de viata!

  3. Tudorache spune:

    Arata super, felicitari!
    Abia astept sa ne spui si despre crema, arata delicios si cred ca e tare buna.

    • Alexandra spune:

      Crema: vindecatoare! Atat pot sa-ti spun deocamdata.

      • Gabi spune:

        Ehe , cu o conditie este vindecatoare, sa nu iti zgamai fata cum fac eu, am o acnee teribila, desi am trecut demult de varsta pubertatii si pot sa ma dau cu mama cremelor si a lotiunilor, daca nu-mi tin mainile in frau.Asa ca eu am nevoie de o crema, care sa imi dea peste maini atunci cand intentionez sa ma zgamai.Of!

  4. Gabi spune:

    Cum ai obtinut sucul acesta minunat, la blender ?Are si pulpa sucul sau e suc- suc?Pare ceva mai gros, nu apos in poza ta.Mi se pare greu sa storci ierburi la blender fara apa, adica imposibil, iar la storcator nici nu stiu daca se pot stoarce ierburi caci mi-as face si eu suc de patrunjel pentru dezintoxicare.

  5. Gabi spune:

    Multumesc pentru raspuns.Oo, exista si asa ceva?Eu ma gandeam daca si cum ar iesi din storcatorul meu de legume, cam uzat moral.Dar cred ca renunt la idee.

  6. julicu spune:

    superb arata, crema, cel putin – o nebunie!

Lasă un răspuns

