Just a man

Nu m-am omorat cu facutul sapunurilor pentru barbati, recunosc, desi stiu ca si ei, bietii, au nevoie de un sapun mai special, ca doar oamenii sunt…:D Cu exceptia a vreo trei sapunuri cu bere  si a inca unuia pentru barbierit, cu suc de aloe vera, n-am facut altceva.

Ieri insa m-am hotarat, fac un sapun pentru barbati. Si am facut.

Contine ulei de masline, cocos, palmier, ulei de floarea soarelui, de ricin si de nuca, ciocolata, ulei esential de lavanda si ulei esential de pachouli.

Eu zic ca si arata si miroase masculin. Ramane sa vedem si cum se comporta pe pielea unui barbat. Cred ca stiu a cui va fi prima piele care va incerca sapunul asta. :D))

 

 

Sa aveti o saptamana cu spor!

P.S. Pentru cei interesati, azi am pus in magazin un sapun cu lapte de capra la un pret special.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapunuri. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

18 răspunsuri la Just a man

  1. valeria spune:

    Este un sapun frumos si cred ca si miroase frumos, nu stiu cum miroase pachouli dar lavanda este printre preferatele casei.Azi as vrea sa torn un sapun cu lapte de capra si as vrea sa stiu daca merge sa folosesc lapte care a stst 2 zile in frigider [este direct de la caprte, nu este cumparat]?.Despre sapunurile cu lapte de capra am numai cuvinte de lauda,sunt deosebite fata de celelalte , au o textura mult mai fina , hidrateaza f bine si spuma este abundenta ca si la celelalte.Sa aveti o zi frumoasa.

    • Alexandra spune:

      Valeria, eu am folosit doar lapte din comert, nu stiu ce sa-ti spun despre laptele luat direct de la tzatza caprei. Insa , in mod normal, ar trebui sa fie mult mai bun decat cel cumparat, fie el si bio!
      Succes!🙂

  2. valeria spune:

    Multumesc.

  3. Laurentiu Nastase spune:

    Buna,

    Cand putem sa cumparam sapunul acesta pentru barbati?
    Care sunt modalitatile de cumparare a sapunurilor pentru Bucuresti ? Pot sa vin undeva sa le ridic / platesc ? Pe mine personal ma cam descurajeaza magazinul on-line cu creere cont, plata ramburs livrare prin Posta sau la Piata Universitatii …… n-am prea inteles si le-am amestecat😦 Sunt nou pe-aici

    O saptamana usoara!

  4. valeria spune:

    Da, am punctat si eu sapunul cu lapte de capra si a ajuns direct la gunoi.Poate data viitoare, desi cred ca mi-ar fii reusit daca nu puneam ulei e.

    • Alexandra spune:

      Imi pare rau… U. E. nu afecteaza sapunul, daca la asta te gandesti, doar uleiurile sintetice, alea da!
      Valeria, sapunul cu lapte de capra este cel mai sensibil sapun, eu m-am incumetat sa-l fac dupa patru luni de sapunarit asiduu si pot sa-ti spun ca am ratat cateva sarje bune. Nici acum nu-mi iese de fiecare data, ai vazut ala pe care ti l-am trimis cum arata, chit ca e bun rau.
      Fa-ti mana intai cu sapunuri simple, apoi treci la nivelul urmator. Ia-o incet, gospodareste.😀

  5. valeria spune:

    Laptele nu s-a branzit decat f. putin iar cand am inceput sa il mixez s-a legat foarte bine , dar in momentul in care am pus u. e.[ cu aroma de liliac, care am zis ca il arunc caci nu mirosea deloc frumos, dar am zis totusi sa il pun] mi s-a taiat ca o maioneza si nu am stiut ce sa ii mai fac , desi l-am mai mixat ,asa ca l-am aruncat.Eu una cred ca daca il lasam fara aroma iesa bine, dar asta e.

    • Alexandra spune:

      E clar, uleiul „esential” de liliac. Valeria, e sintetic uleiul ala, imi pare rau sa-ti spun. Data viitoare pune doar ulei esential, nu aromele alea gretoase si chimice.

  6. Anca spune:

    Ce frumos e!!!!!! Imi place mult cum arata!! Nu e interzis femeilor, nu?🙂
    Nici eu nu stiu cum e patchouli, nu cred sa fi mirosit vreodata, sau mai stii….

  7. mijnzeep1 spune:

    Arata f bine! Iar patchouli miroase super, si desi considerat un ulei esential mai mult pt barbati, mie imi place enorm ! A iesit tare fain swirl si cu insertiile alea, bravo!

  8. mihaelacostescu75 spune:

    Alexandra,ai aparut!Am crezut ca ti s-a intamplat ceva de nu ai mai scris.

  9. Gabi spune:

    Arata suuper sapunul asta!Si cand vad si ciocolata aia mai ca imi vine sa musc din el,cred ca e o minunatie de sapun…..Felicitari!

Lasă un răspuns

