Ambalaje-forma finala

Dragii mei,

Acum o ora am ajuns acasa cu ambalajele sapunurilor mele, mai bucuroasa ca de la serbarea de Mos Craciun de acum 40 …si ceva de anisori! 🙂  Inima imi batea tare de emotie si nici nu m-am descaltat ca am si inhatat cateva sapunuri, sa le fac proba! Sunt mai mult decat incantata, ce spun eu, sunt fericita! 🙂

Acum hai sa va povestesc…

La ambalajul asta lucrez de ceva vreme, de vreo cateva luni bune si cu greu m-am decis sa arate asa. Cartonul a fost o mare problema si pana la urma am decis sa fie carton reciclat si reciclabil 100%, pentru ca suntem ecologisti si iubitori ai naturii, nu? Initial am vrut ca sa existe o fereastra, pe unde sapunul sa poata fi mirosit, dar m-am gandit ca sunt destui curiosi care sa-si bage degetul sau degetele prin ferestruica eceea. Ca sa fac o fereastra acoperita cu plastic, n-ar mai fi fost ecologic. Apoi, prin fereastra se duce aroma mai repede, deci a ramas fara.

Am vrut un text simplu, concis, denumiri cat mai scurte, fara sa fie nevoie sa insir acolo lista ingredientelor, care oricum se afla pe eticheta.Fara poze, floricele sau alte briz-brizuri.

Le-am personalizat pe culori, in functie de culoarea sapunului, desi m-am gandit mult daca n-ar fi bine sa fie o singura culoare , ori chiar alb-negru. Probabil ca alb-negru va fi pentru sapunul cu lapte de capra, care este inca in analize… 🙂

Asa ca daca veti vedea in curand in magazinele de profil ambalajul asta, sa stiti ca sunt sapunurile mele cele dragi! 🙂

Va pup, o seara placuta!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

36 de răspunsuri la Ambalaje-forma finala

  1. Sunt faine! Important ce este in ele si oricum eu iti cunosc sapunurile ,daca dau la imagini cu sapunuri stiu care sunt ale tale ,ti-ai format stilul tau ,simplu si frumos.De ce toata lumea vrea ca sapunul sa duhneasca de parfum?Am facut mai alaltaieri un sapun in care am pus cafea si scortisoara si nici un pic de ulei esential ,iar fetele mele mi-au zis ca nu miroase destul ….dar ce sapunul e parfum ,vor sapun 3 in 1 ?????!!!!!!! Vor sa se spele odata si sa miroase o luna??/?!!!!Vanzare buna ,Alexandra si multa sanatate!

    • Alexandra zice:

      Mersi, Mihaela!
      Am pus mult suflet in ambalajele astea, la fel ca si in sapunuri.
      Iar cu mirosul ai dreptate, pana la urma conteaza sa spele . Asta e rolul unui sapun. Daca e si emolient, atunci e mai mult decat bine. Sa-i ceri unui sapun sa te si parfumeze pentru toata saptamana , mi se pare cam mult, intr-adevar. Daca sapunul nu are mai mult de doua-trei luni, este suficient de parfumat. Dar stii cum e, nu poti multumi pe toata lumea…

  2. Elena zice:

    Felicitari, Alexandra! E frumos sa-ti vezi visul implinit… Sa ai spor si vanzare pe masura! >:D<

  3. Anca zice:

    Imi plac ambalajele. Ma gandesc cat esti de happy si de emotionata ca vei avea brand-ul tau! E un vis indeplinit si asta conteza mult, nu-i asa? Ma bucur pentru tine, sa ai succes mereu cu sapunurile tale minunate!
    Ma intreb daca vei modifica pretul sapunului cand vor ajunge in puncte de vanzare.
    O seara faina!!

  4. Cris zice:

    Imi place cum gandesti. Acum imi plac si mai mult cutiutele sapunelelor tale. Pup!

    • Alexandra zice:

      Stiu ca par simple si austere, dar asta era si ideea, de simplu, natural. curat si fara fasoane. Sper ca si ceilalti sa le vada tot asa.

      • De ce zici asa?! Sunt chiar dragute si mi se par si vesele.Abia acum am vazut ca fiecare cutiuta este scrisa cu alta culoare in functie de ce sapun o sa fie in ea.Si oricum nu puteai sa pui un sapun natural intr-o cutie de plus,nu?!Nu te mai stresa ,sunt beton …..si pana la urma nu o sa se spale cu ambalajul.

      • Alexandra zice:

        Nu ma stresez, mie imi plac exact asa. Iar cui nu-i place, inseamna ca nu are gustul meu… 😉

      • Cris zice:

        Sper ca nu mi-ai luat-o in nume de rau. Eu consider sapunurile tale nu doar produse naturale, ci mai ales produse de lux. Stii ca sunt indragostita nu numai de finetea, mirosul, dar si de rafinamentul aspectului sapunelului Rose Bouquet, pe care nu il vad ambalat! E prea frumos ca sa fie ambalat in orice, poate doar in ceva extrem de transparent :)) Eu n-am sa zic: tu faci sapunuri, nu origami, pentru ca arta si stiinta ta mi-au incantat nu doar simtul tactil si olfactiv, ci si vazul. Efectiv, m-am simtit ca o pariziana rasfatata spalandu-ma cu el. Chiar si sapunurile tale cu un aspect mai putin elaborat imi transmit ideea de lux. De aceea mi-as fi imaginat ceva foarte chic 🙂
        Sunt sigura ca vei avea si de acum inainte un mare succes, calitatea inalta pe care o oferi ti-l garanteaza. Te pup!

      • Alexandra zice:

        Nu, Cris, n-am luat-o deloc in nume de rau si iti spun ca si eu m-am gandit in prima faza la un ambalaj mai fancy. Apoi am zis ca sunt totusi produse artizanale, manufacturate si ca nu li s-ar potrivi un ambalaj sofisticat. Rosa damascena, sau rose bouquet nu va fi comercializat, deocamdata, ci facut pentru prietenii alesi. 🙂 Iti spun drept, ma bazaz pe calitate, mai mult decat pe aspect, nu doar in sapunuri ci in toate cele si sper sa fie bine primite.
        Multumesc inca o data pentru aprecierile tale generoase! Te pup si eu! 🙂

  5. Mariana zice:

    Am sa le caut in magazin.Fii sigura ca voi fi clienta.Macar asa de rasfatz din cand in cand.Succes mult!Meriti.

  6. KammS zice:

    Buna Alexandra,

    Te urmaresc de aproape un an dar nu am indraznit sa comentez(sau poate da?)Iubesc ceea ce faci si ai toata admiratia mea pentru pasiunea si munca ta.Am facut si eu sapun,mi-a iesit,acum nu mai sunt in tara si inca sunt in cautare de ingrediente(mai convenabile la pret) pentru a ma apuca din nou de sapunarit.
    Felicitari pentru ambalaje, sunt foarte bine asa cum le-ai gandit si arata superb toate.Sigur sapunul va emana miros si prin ambalaj chiar daca nu au fereastra.
    Iti doresc sa ai spor in toate si sa ti se implineasca toate visele.
    Cu drag,Carmen N.

    • Alexandra zice:

      Multumesc, Carmen, multumesc frumos! 🙂
      Ma bucur ca te-ai hotarat sa-mi lasi un comentariu, ma bucura mult sa intru in legatura cu alti sapunari.Am vazut ca ai blog, am sa-ti intorc vizita, cat de curand.
      Toate cele bune!

  7. KammS zice:

    Pe blog nu am mai scris demult,lipsa de timp si inspiratie:)Multumesc pt accept pe fb.

  8. bianca zice:

    FELICITARI!!!!!!!!!!!!!! 🙂

  9. Ghinea Viorica zice:

    Felicitari pentru realizare! Sa aveti parte numai de clienti multumiti!
    O zi buna!

  10. ClaudiaD zice:

    Sunt foarte faine noile ambalaje si – desi mie imi placea foita subtire in care am primit primele sapunuri de la tine – mult mai practice. Sa-ti spun de ce: mie imi place sa le admir si sa le miros, dupa care le pun frumos la locul lor – asta se intampla foarte des – iar ambalajele astea noi te lasa sa le si pastrezi frumos. Ultima comanda am primit-o in ambalaje noi – chiar daca erau inca albe – si am fost extrem de incantata. Culorile tale sunt naturale, nuante ale pamantului iar textul e exact cat trebuie. Mie imi plac si ambalajele – manie de pe vremea cand colectionam sapunuri si din cauza ca era criza mama mea imi mai rechizitiona cate unul din colectie pentru baie, iar eu ca protest pastram hartia si jeleam cu dor dupa sapunul topit – dar mai ales sapunurile tale. Din ultima comanda am luat si pentru a da din ele, dar inca nu m-am hotarat pe care ca toate mi-s dragi:) Sa fie cu noroc! Te pup cu drag, Claudia

  11. valeria zice:

    Foarte frumoase si practice, acum spor la vanzari.

  12. mijnzeep1 zice:

    Felicitari Alexandra! Imi place ambalajul, elegant, asa cum sunt si sapunurile tale!
    Ne bucuram pt tine!
    Multa bafta si pupici!

  13. Daiana zice:

    Felicitari si bafta! Sint foarte dragute ambalajele. Imi place ca sint simple, fara brizbrizuri.

  14. Soap Bazar zice:

    Simple, frumoase si graitoare. Iti urez multa bafta si sa le vedem cat mai curand in magazinele de profil.

  15. Alexandra zice:

    buna, de unde ai gasit cutiile? eu lucrez la agentie de publicitate si caut cutiute din carton de genul de ceva timp…alta dimensiune dar cam tot asa mici, nu cele enorme care sunt prin practiker…as aprecia un pont. Multumesc!

  16. Gabi zice:

    Draga mea, ma bucur pentru tine ca ti-ai vazut visul cu ochii si te felicit din toata inima!Iar cat despre clienti, trebuie sa pretuiasca marfa in primul rand chiar daca si ambalajul are rolul lui.Important este sa iti placa tie chiar daca se adreseaza altora.
    Sunt sobre cutiutele , dar ingrijite si cu o nota de eleganta, pe care o da simplitatea.
    Sa ai succes in continuare!
    Pupici caldurosi!

  17. elenushka zice:

    Felicitari Alexandra pentru ambalajul sapunelelor.
    Sper sa ai atat de multe vanzari incat sa lasi jobul ala de zi cu zi si sa treci la sapunit,zi de zi !
    pupaceli si de la mine !

  18. Liana Plaian zice:

    Sa fie intrun ceas bun, sa ai parte de multe bucurii si satisfactii cu sapunelele tale. Te admir si iti doresc vanzare bunaaaaaaa!!!!Cu mare drag,
    Liana

Lasă un comentariu