Uleiul esential de iasomie

Azi am gasit ulei esential de iasomie, intr-un plafar de dimensiunea 1m x 1 m. Fata aia care vindea acolo nu avea loc sa se rasuceasca, intra si iesea de acolo in aceeasi pozitie, cu fata spre usa. :D))  Cred ca daca ar fi stranutat ar fi putut usor sa darame cateva flacoane de pe raft. :D)) Cu toate astea, am gasit acolo ulei esential de iasomie, adevarat, 100% natural. Ce-i drept si pretul e cat se poate de adevarat, respectiv 29 de lei 10 ml. Acum stau si ma uit lung la el si ma intreb la ce sa-l folosesc: la un sapunel mititel, la crema, sa fac un gel de dus sau pur si simplu la aromaterapie? Oricum n-am timp sa fac nimic din toate astea deocamdata, asa ca mai am timp sa ma gandesc pana in weekend.

Pe langa faptul ca miroase atat de frumos si delicat, uleiul esential de iasomie are o multime de proprietati si intrebuintari.

Recomandat tuturor tipurilor de ten, in special celei uscate, sensibile, inflamate, alergice. Improspateaza si intinereste pielea ofilita, flasca, ridata, deshidratata. Confera pielii elasticitate si un efect de fermitate. Util in dermatite, eczeme, alergii. Eficient pentru masajul bustului (dizolvat in ulei de baza) – confera fermitate. Utilizat in masajul pentru o silueta frumoasa – atenueaza vergeturile si celulita, tonifica, confera fermitate si elasticitate. Ajuta la calmarea durerilor musculare si articulare. Utilizat in parfumuri. Aromoterapie: frica, pesimism, melancolie, nervozitate, migrena, oboseala cronica, insomnie -antidepresiv eficient, echilibreaza fondul emotional. Dezinfecteaza si purifica aerul. Dezodorizant natural.

Mai multe despre acest ulei pretios gasiti aici.

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uleiuri esentiale și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Uleiul esential de iasomie

  1. mijnzeep1 spune:

    Miroase superb🙂.
    Ah, ce ma bucur sa vad scris in rusa🙂. Deci astept minunatiile tale cu iasomie de data asta;)

  2. leonito spune:

    draga noastra doamna alexandra,in primul rand vreau sa va multumesc pentru samponul solid cu rozmarin,m-am spalat chiar acum cu el si ma simt……..iarasi copil,astept sa vad daca are si un efect impotriva matretii.in al doilea rand,vreau sa va atentionez ca ati facut o mica greseala iar daca il folositi pentru proprietatile pe care”le are” faceti o mare mare greseala.in primul rand sunteti la ora actuala pentru noi toti o somitate(da,asa este),in domeniul fabricarii si utilizarii sapunului natural.si ar trebui sa stiti ca nu exista u.e de iasomie.ce ati luat dvs este o chinezarie scumpa,dar sa stiti ca absolutul de iasomie este si mai scump,trebuie sa stiti din oferta mayam.acolo este 29 de lei un mililitru,iar eu cel mai ieftin pe net am gasit pe internet in usa cu 16 rom pe ml.eu tind sa cred ca ati cumparat ULEI SIMPLU MACERAT de iasomie.daca nu ati mirosit niciodata absolutul de iasomie va pot spune eu,in stare pura TRAZNESTE a iasomie,si cred ca si dvs ati folosit aceste cuvinte explicand mirosul unui u.e de lavanda.

    • Alexandra spune:

      Leonito, absolutul de iasomie e una, uleiul de iasomie, alta. Absolutul e ulei esential in stare pura, el se foloseste doar diluat si fiecare il dilueaza cat considera. Uleiul aste de l-am cumparat azi este deja diluat in tr-un ulei vegetal, de aceea pretul e mai mic, dar si asa e cam piperat… Am cumparat si ulei aromat de iasomie,sintetic, o gretosenie care mi-a taiat sapunul si care nici macar nu mirosea a iasomie. Si nu e chinezesc, e rusesc… :D))) Oricum, multumesc pentru comentariu.
      Cat priveste sapunul pentru par, astept rezultatul…🙂

      • Gabi spune:

        Da, si eu caut ulei esential de iasomie adevarat, am luat si eu unul din plafar sintetic,ieftin, dar e gretos si numai a iasomie nu miroase.Si taie sapunul genul asta de uleiuri, eu am incercat cu trandafir si nu mai fac asta.

  3. leonito spune:

    inca ceva,in afara de extractul cu co2 nici un absolut din lume nu se foloseste in aroma terapie tocmai pt ca este obtinul cu solventi(inainte se folosea benzen,iar eu cred ca inca se foloseste pentru puterea mare de extractie)iar mai nou cu hexan,care amandoua lasa reziduuri de fabricatie.mi-ar face placere sa stiu ca v-am fost de folos.gabriel

  4. leonito spune:

    in ceea ce priveste modul in care il veti folosi,pentru sapun si creme cel mai bun extract de iasomie este extractul supercritical cu carbon,deoarece prin aceasta metoda se extrag din planta si unele ceruricare conserva mai bine mirosul.va spun asta pt ca m-am documentat luni bune in privinta acestor extracte si uleiuri esentiale,iar la parintii mei la tara am 35 de tuberoze din care voi incerca eu sa extrag esenta in vara aceasta.tot ce va spun este teorie nu este testat de mine dar din partea de chimie pe care o cunosc,inclin sa le dau dreptate celor care afirma acest lucru.si in loc de incheiere va spun ca din 2 ml cumparati de absolut de iasomie am folosit unul cu experimentele mele,iar unul ,cand vad ca soata mea nu e zambitoare din diverse motive,o pun sa inchida ochii,si ii dau sa miroasa sticla de iasomie.vreau sa va spun ca e o incantare sa vezi efectul iasomiei asupra ei.

    • Alexandra spune:

      :D)))
      Bine ca ai scris asta, ca poate mai intra barbati pe blogul asta si acum, citind comentariul tau, vor sti cum sa schimbe proasta dispozitie a sotiei sau prietenei. Ca atare, e musai ca fiecare barbat sa aiba in permanenta asupra lui un flacon cu absolut de iasomie. :D)))
      Multumim, Gabriel!
      Iar cand faci esenta de tuberoze, sa ne anunti si pe noi .:)

      • valeria spune:

        Si mie imi place iasomia ,chiar am un copacel im curte , si de asemenea am si un sapun aromat cu ulei aromatic de iasomie. L-am luat la sfarsitul lunii febroarie , dar miroase si acum ca atunci cand l-am cumparat. Atunci nu stiam ca nu prea se gaseste aceasta aroma , decat la preturi f. mari si nici nu stiam ca uleiul aromatic este sintetic. De cand cu sapunareala asta am aflat multe lucruri care nu le stiam.

      • Gabi spune:

        Si sotul meu vrea sa am un absolut de iasomie, insa eu sunt mai zgarcita, nu mi-as cumpara.

  5. Alexandra spune:

    Atunci trebuie sa ma stii ca acel copacel pe care il ai in curte nu este Jasminum grandifolium, ci alta planta. Jasomia adevarata creste in alte conditii decat cele ale climei temperate de la noi, fiind intalnita in special in India si Pakistan.
    Uleiul esential este natural, uleiul aromatic este sintetic.Exista atat ulei esential de iasomie, cat mai ales ulei aromatic de iasomie, acesta din urma fiind sintetic.
    Al meu se pare ca e natural, deci esential. Cel putin asa scrie pe prospect …

  6. valeria spune:

    Din cate am vazut pe net ar fi mai multe specii , si asta ar fi una din ele, dar nu sunt sigura de acest lucru, desi unele fotografii corespund cu ce am eu in gradina.

  7. Gabi spune:

    Spune-ne si noua, te rog, pe unde e magazinul asta mic cu uleiul de iasomie?Si eu vreau u.e. de iasomie.
    Abia asteptam sa vedem sapunul cu iasomie si sa ne spui cum a iesit.

  8. Iasomia e preferata mea ! Uite ca nu mi-am dat seama sa iti aduc si un ulei de iasomie. Uf ! Am si absolut de iasomie, sa imi fac parfum, dar nu am avut timp.

  9. Flori spune:

    Daca sunteti din Galati, in Modern (Winmarkt) etajul 2 au toate uleiurile esentiale si vegetale. Printre ele se numara si Absolut de Iasomie prin presare la rece

Lasă un răspuns

