Sapunul

Cand eram mai „mica”, imi doream tare mult sa fac un sapun ca acesta:
1
Adica fin, cremos si fara niciun por.
A trebuit sa treaca ceva vreme si sa fac multe transe de sapun pana sa-mi iasa asa . Chiar inarmata cu toate informatiile posibile, a trebuit sa exersez indelung fabricarea sapunului. Acum pot spune ca din experienta proprie poti invata cel mai bine, caci doar asa itipoti da seama de temperatura optima, de izolarea necesara, de durata mixarii, de uleiurile si proportiile cele mai potrivite. Asta daca nu cumva mergeti pe aceleasi metode si tehnici, caci atunci nu are ce sa se schimbe sau ce sa se imbunatateasca.
Sapunul cu suc de rodie nu mi-e drag doar pentru ca e el finut, ci si pentru ca datorita lui am decis la un moment dat sa schimb temperatura de mixare, cantitatea de ulei care se pune la trace , precum si momentul cand se ajunge la trace. Iar asta am facut-o dupa ce am simtit un sapun cu suc de rodie facut de Jennifer, careia ii multumesc acum inca o data. Intalnirea cu sapunul ei cu suc de rodie, in genul celui de mai sus, m-a facut sa stiu ca exista sapunuri naturale mai faine ca ale mele si sa doresc sa ma perfectionez. Inca mai doresc sa imbunatatesc aspectul si calitatea sapunurilor mele si sper sa nu ajung niciodata sa spun „mai mult de atat n-am ce sa fac”… Nici n-as avea cum, pentru ca in mestesugul asta, ca in toate celelalte dealtfel, posibilitatile sunt nelimitate si doar lipsa imaginatiei iti poate crea probleme, la un moment dat.
In alta ordine de idei, zilele trecute am vazut un film extrem de interesant pe care vi-l recomand cu mare drag. Dureaza mai mult de o ora, asa ca faceti-va ceva timp pentru el, poate chiar in acest weekend. Sunt convinsa ca va va placea tare! :
Il gasiti AICI

Acestea fiind zise, va las cu bine, nu inainte de a va ura sa aveti parte de un weekend binefacator!
Va pup!
Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

10 răspunsuri la Sapunul

  1. elisaelianna spune:

    Da, chiar fin, fin acest sapunel si noi nu ne suparam ca esti ambitioasa si perseverenta!

  2. elisaelianna spune:

    O sa ma uit maine! Promit!

  3. amaliasavin spune:

    tare mi-ar mai placea sa incerc acest sapunel 🙂 cu rodie nu am facut niciodata , nici nu am probat . Arata tare bine ….🙂 .. Felicitari pentru sapunel si sanatate !

  4. amaliasavin spune:

    multumesc de incurajari …imi promit sa incerc saptamana viitoare. Chiar mi-ai facut pofta …salivam ca la o budinca de caramel 😛 !

  5. elisaelianna spune:

    Am vazut filmul……foarte motivant!!!Ar trebui facut un astfel de documentar si despre folosirea produselor cosmetice sintetice si despre schimbarea modului de viata si alegerea unui mod de viata sanatos si pentru exterior, nu numai pentru interior!!Chiar voiam sa incep si eu o cura de detoxifiere, numai ca nu stiam de unde sa o apuc, din pacate nu am un storcator performat, asa ca prefer sa mananc fructele si legumele ca atare!!

Lasă un răspuns

