Pasiune sau iarna grea?

Acum sase ani  cand am turnat intr-o doara primul sapun era tot iarna, mai precis februarie. Daca stau sa ma gandesc, de vreo cativa ani incoace, iarna ma apuca mestereala: ba acvaristica, ba goblen, ba croseta, ba sapun, iar acum na poftim, pictura! Sa zicem ca am evoluat ceva, nu? 🙂 Uite cum nu pot sta eu locului si mereu imi gasesc cate ceva de joaca. Ce-i drept, din joaca cu sapunul a iesit treaba serioasa si nu acelasi lucru cred ca am sa spun despre pictura. Pictura e arta, domle, nu merge oricum, trebuie sa ai talent, sa te nasti cu culoarea in sange. Oricata teorie ai stii, daca n-ai scanteia aia divina numita talent, esti halit. Si mai bine te lasi!  Dar pentru dupa-amiezele intunecate de iarna, cand iti vine sa te urci pe pereti de plictis si de necaz ca afara e frig si noapte, pui mana si pictezi. Cum o fi, ce-o fi, tablou sa iasa! 🙂

Am incercat in ordine: ulei, pastel si acril si cel mai mult imi place acrilul, pana acum. Sa va arat trei „lucrari” in acril. 😀 )))

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

Astea-s! Primele mele picturi, cu tutorialele si pozele in fata, cu mana tremurand , dar cu mare, mare drag! Iar acum ma intreb, o sa ma tina? Sau raman cu sapunurile mele cele de toate zilele? 😀

Va pup!

Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

