Bilant 2016

Este decembrie, ultima luna din an, asa ca ar fi vremea sa  trag line si sa adun. Sau sa scad:)

Pentru mine, anul 2016 a fost un an bun, din toate punctele de vedere! Fiul meu a intrat la o facultate de savanti :), cu dragostea stau bine :), cu sanatatea mult mai bine ca in 2015, iar cu sapunurile, ce sa mai zic. Am definitivat ambalajul,  acei saculeti din in + etichetele, am mai notificat cateva sapunuri, am descoperit matasea naturala, am invatat sa fac sapun transparent, am tinut o multime de ateliere de sapun, dar si de cosmetice , am infiintat un grup de sapunari draguti si… am scos cartea de sapun!  Deci, activitate, nu jucarie! 🙂

In cele ce urmeaza am sa va arat cateva din sapunurile realizate in acest an, noi, atat ca design cat si ca ingrediente. Mie imi plac toate si fiecare din ele are o poveste in spate, pe care la vremea respectiva am spus-o pe blog. Cred… 🙂

14.jpg

1.jpg

3

4.jpg

5

6

7.jpg

8.jpg

9

10

11

12

13

1

1

1

34

 

Va multumesc pentru ca ati fost alaturi de mine si in acest an, va multumesc pentru ca imi cititi blogul , pentru comentarii, aprecieri si incurajari si in general pentru tot!

Va doresc un An nou fericit, cu impliniri de tot felul, sa fiti sanatosi, veseli, iar norocul sa nu va ocoleasca!

Cu drag!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Bilant 2016

  1. DaniFlor zice:

    Esti si ai tot ce iti doresti! Un an minunat si tie! ❤

Lasă un răspuns

