Am fost la Cluj!

Doar ce m-am intors de la Cluj, unde am fost pentru doua ateliere de sapun, iar impresiile sunt inca proaspete si as vrea sa vi le impartasesc si voua, cititorii acestui blog.

Ateliere de sapun am mai facut, de fapt tin ateliere de vreo patru-cinci  ani, am fost si la Milano si la Munchen pentru ateliere de sapun, insa nu si in tara, in afara Bucurestiului. Iar Clujul, ca un mare si important oras ce este, a avut onoarea sa fie primul oras unde s-a tinut Atelierul de sapun Formula naturala. 😀

Trebuie sa va marturisesc ca pentru aceasta deplasare la Cluj a trebuit sa-mi iau un concediu fara plata, caci zile de concediu de odihna nu mai am pe 2016, iar ca sa-mi iau concediu medical nu se facea, caci nu ma doare nimic, slava Domnului! 🙂

De organizarea atelierelor s-a ocupat o fata extraordinara, anume Ioana Maria Oltean, fondator al Asociatiei Sura, care a facut totul perfect: inchirierea spatiului, un loc superb si foarte potrivit pentru ceea ce faceam noi si anume Biblioteca judeteana Octavian Goga, crearea evenimentului pe Facebook, publicitate, a tinut legatura cu viitorii cursanti si multe altele. II multumesc si pe aceasta cale si o pup cu drag! 🙂

Au fost doua ateliere, unul in 4 decembrie, cand am facut si ceva poze, niste poze super, facute de Robert Puteanu ( multumesc inca o data, Robert! ) si inca unul in data de 7 decembrie, cand n-am mai facut poze.

La primul atelier am intalnit-o in sfarsit pe Alina Iclenzan, pe care o stiu de pe Fb de cativa ani buni, iar la al doilea, pe Liana Plaian, care mi-a fost asistenta de nadejde in partea  a doua a atelierului, cea cu practica. 🙂

Pentru mine aceste ateliere de sapun reprezinta o hrana sufleteasca, imi creste inima sa vad oameni preocupati de sanatatea lor si a familiilor lor, oameni care nu mai cred ca tot ce este in reclama TV este si bun, ba dimpotriva as zice, cu cat sunt mai promovate unele produse, cu atat exista suspiciunea ca sunt mai toxice.  Ma bucur sa vad tineri care vor sa mestereasca acasa produse bune, curate, cinstite. Ba, la al doilea atelier am avut un cursant francez, care traia de ceva vreme in Cluj si vorbea binisor limba romana. Preocupat sa-si faca sapunul de toaleta. 🙂  Tot la aceste ateliere am mai dat cateva autografe! 🙂 A inceput sa-mi placa treaba asta, cu autografele! 😀 ))) Ca sa nu mai spun ca mi-am facut prieteni noi, oameni tare, tare faini!

Multumesc inca o data participantilor la aceste ateliere, sper ca au gasit ceea ce cautau, ca si-au raspuns la multe intrebari, ca au depasit teama de soda caustica si ca vor face sapun.  Sapun bun! 🙂  Si asa cum le-am spus si la ateliere, pe blog, pe Fb, pe mail, le voi raspunde la intrebarile legate de sapun , oricat ar fi ele de grele. Sau de usoare 😀 ))

Si cred ca am sa mai merg la Cluj, spre primavara.

1

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6

1.jpg

7

8.jpg

9.jpg

10

11

Zile frumoase va doresc! ❤

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Cursuri, Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri, Sapunuri cu lavanda, Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

