Ecouri la „Sapun de casa”

1Am primit primele reactii la cartea „Sapun de casa”de la cititorii mei sapunari. Va multumesc !❤ Sunt prea coplesita ca sa mai spun si altceva!

„Cartea este scrisa intr-un mod captivant, nu poti sa o lasi din mana. Indrumator excelent, coerent, un stil aparte, fluent, te poarta pe nesimtite prin tot felul de secrete sapunaresti. Da, fara modestie pot spune ca e valoroasa, simt in spate o experienta vasta, ore de munca, experimente esuate dar si multe opere de arta. Multa inspiratie si astept o carte despre cosmetice”.- Nicoleta M.

„Am primit cartea si citesc pe nerasuflate, dar am facut o mica pauza pentru a scrie primele impresii: cartea este foarte bine documentata si are in ea multa, multa experienta acumulata. Totodata printre randurile ei se simte sufletul autoarei, pe care, chiar daca nu am cunoscut-o pina acum, simt ca o cunosc bine prin intermediul celor scrise de ea…”-Cristina O.

„Multumesc pentru carte!
sunt atat de multe informatii, mai ales pentru incepatori ca mine.”- Elena S.

„A sosit cartea! E plină de informatii interesante, sfaturi utile, experiența personală împărtășită. Mulțumim, Alexandra!”- Oana R.

„Ieri am primit-o si eu…ce faceam azi-noapte la 1.00??? Da, raspuns corect! Ma delectam si n-o mai puteam lasa din mana”.- Cristina S.

„Daca aseara eram fericita ca sunt pe lista cu cei carora le-a fost trimisa cartea , astazi sunt fericita sa o tin in mana.De cand astept o asemenea carte … sunt cativa ani.Asa ca Alex , pot sa-ti spun ca te felicit pentru realizarea de exceptie a cartii si ca ma bucur ca fac parte din prietenii tai”.- Anghel V.

„Am primit deja cartile . multumesc mult . am vazut ca si altcineva ” asteapta vol. 2 ! eu am frunzarit deja cartea . este foarte concisa si la obiect , urmeaza desigur un vol 2 pentru avansati . desigur tema este foarte vasta si se pot scrie multe volume . eu am invatat multe consultand blogul , dar si citind printre randuri”.- Constantin S.

„Asa este , cartea este minunata , am citit-o intr-o singura zi , acum o citesc a doua oara ! E drept mai incet si cu mai multa atentie. Multumesc Alexandra pentru toata daruirea de care dai dovada !”- Mondiia E.

„Am primit si eu cartea astazi,sunt multe secrete care aşteaptă să fie experimentate şi din care, cu siguranţă,imi voi găsi săpunul perfect.
Multumesc Alexandra „- Carmen G.

„Eu dupa lansare am fugit la Gaudeamus, apoi am venit si m-am apucat de citit „Sapun de casa” …si nu m-am putut dezlipi de ea pana la final, asa ca am terminat-o in aceeasi noapte.Acum e la a doua lectura…pe indelete. „- Claudia D.

„Am citit-o si eu. Foarte tare, Alexandra!  Si multumesc de dedicatie! Felicitaaaaaaaaari!!!!!!!!!!”. -Luiza M.

„Si eu multumesc! ma bucur sa am aceasta minunata carte!”- Angi A.

„Buna, Alex!
 Mii de multumiri pentru carte! Nu am terminat-o inca si pot sa spun ca e minunata deja! 🙂
 Ma asteptam sa fie o comoara pentru sapunari, dar constat cu mare bucurie ca e plina de informatii pretioase utile oricui iubeste traiul natural! Felicitari inca o data, nu doar pentru initiativa si munca si emotia pe care ai investit-o in ea, dar si pentru stilul curat, ordonat si plin de farmec in care ai scris-o!”- Cristina Z.

 

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Ecouri la „Sapun de casa”

  1. Laura spune:

    Felicitari !!!!!!!!!!

  2. Gabi spune:

    Draga Alex, abia azi am ridicat cartea ta, insa deocamdata nu ma pot bucura de ea fiindca il am pe tata foarte bolnav,, subred si slabit, ,in spital de 2 zile, si zilele lui sunt numarate……..sunt convinsa ca e foarte buna………te pup

  3. Mariana spune:

    Dupa o pauza lunga de mai bine de un an, am facut si eu azi un sapun…Cartea ta a fost mereu langa mine si ma tot opream si cautam in ea….o citisem deja toata….dar imi aminteam ca am citit ceva legat ba de uleiuri, ba de concentratia de ceara in sapun, ba de uleiuri esentiale…si ia sa vad ce scrie Alex in cartea ei despre asta…si uite asa mi-a iesit o minunatie de sapun…il tot pandesc…ca doar nu crezi ca ma pot abtine…dar a iesit superb…poate maine reusesc sa fac niste poze cu el sa ma laud…de fapt sa te mandresti cu invatacelul din mine….

  4. Mariana spune:

    …am uitat sa spun ce era mai important…cartea ta m-a scos din „amorteala”…stii tu la ce ma refer…

Lasă un răspuns

