Săpunăreala dă dependenţă!

1Nu e doar o vorbă în vânt, poţi deveni dependent de manufacturarea săpunului, iar asta se poate întâmpla încă de la prima „priză”. Cred că doar heroina mai dă o aşa dependenţă rapidă şi puternică.😀

Aşa am păţit şi eu.

Aveam şi am  hobby-uri ca tot omul normal: croşetat, tricotat, goblenit, grădinărit, citit, mai făceam câte o mâncărică mai deosebită, câte o prăjiturică mai specială. Chestii omeneşti şi de bun simţ. Si iată că într-o zi, destinul a vrut ca eu să găsesc pe internet o reţetă  de săpun  şi de unde nici nu aveam habar că există măcar reţete de făcut săpun natural, să mă trezesc după nici două ore dependentă  de făcut săpun pe viaţă . Ce ziceţi de asta?🙂

Si să nu credeţi că sunt singura în situaţia asta. N-am facut o statistica, dar din ce îmi povesteşte unul şi altul, peste 90% dintre cei care au făcut vreodată săpun devin dependenţi. In anii care au trecut de la primul meu sapun m-am gandit deseori de ce se intampla asta. De ce manufacturarea  săpunului dă o aşa de puternică dependenţă, de ai momente când nu te mai poţi gândi la altceva.  Să fie de la uleiurile esenţiale?🙂 Nu ştiu de ce, dar e fascinant când tai un săpun reusit. Senzaţia aia nu se compară cu nimic. Nici când îti ies cozonacii pufosi si rumeni din cuptor nu simti satisfactia aceea atat de speciala . Nici cand pleci de la serviciu în ultima zi de lucru înainte de concediu, nici când vine o ploaie răcoroasă dupa o zi toridă, nici când faci o baie bună după ce ai transpirat prin autobuze. Cum ar zice unii: happiness is making soap. Good soap, I might add.  :)

Până la urmă nici nu trebuie să ne batem capul să ne dăm seama de ce săpunareala dă dependenţă. Dă şi gata! Suntem marcati pe viaţă şi ce bine e!

Stau uneori şi mă intreb ce aş face dacă aş fi pusă in situatia sa nu mai pot face sapun, sa zicem că se termina uleiul de pe planeta. Probabil ca m-aş „lăsa”, forţată de împrejurări, aşa cum te laşi forţat de fumat când îti zice doctorul că altfel mori, dar în mod sigur aş avea vise în care fac săpun, tai săpun, pun la uscat săpun.🙂

Ma numesc Alexandra si sunt dependenta de sapunareala! Ceea ce va doresc si voua!😀

Seara faina!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

