Un grup pe Facebook

Astazi s-a nascut un nou grup pe facebook. Se numeste  Sapun de casa , este un grup public si primeste in el pe oricine face sau isi doreste sa faca sapun. Si nu doar pe ei.Este un grup care isi doreste sa ajute breasla sapunarilor sa evolueze in mestesugul ei, sa atraga noi membri interesati de sapunarit, sa faca schimb de idei si experienta, sa se ajute reciproc ori de cate ori este cazul si se poate.
Pe Facebook exista deja cateva grupuri de sapunari si chiar eu am fost membra intr-unul, pentru doua sau trei zile. Am stat atat de putin pentru ca nu mi-a placut ce am vazut acolo. Doua zile au fost suficiente sa-mi dau seama ca locul meu nu era acolo, asa ca am iesit si nu m-am mai gandit sa fac parte dintr-un asemenea grup pana acum.
Aparitia cartii Sapun de casa m-a facut sa ma gandesc sa creez un grup de sapunari, pe de o parte pentru ca dupa citirea cartii multi sapunari vor vrea sa-mi puna intrebari din continut si ar fi dificil pentru mine sa raspund fiecaruia in parte. Ori asa, in grup, mi-ar fi mult mai simplu sa dau explicatiile necesare.
De asemenea, fiind administrator al grupului, voi veghea in permanenta ca nu cumva sa existe certuri, cuvinte grele, dispute de orice fel . Nicaieri, cu niciun prilej nu este necesar sa folosim cuvinte dure, sa jignim pe cineva. Toti suntem egali, nimeni nu s-a nascut invatat, nimeni nu e mai destept decat altul, toti suntem la fel.
Pentru postarea in grup nu vor fi reguli, fiecare posteaza ce doreste, scrie ce considera important. Singura regula va fi aceea a bunului simt.
In cazul in care voi constata ca cineva a” sarit calu'”, va fi atentionat in privat. La a doua incalcare a regulilor bunului simt, va fi atentionat in public, in grup. Pentru a treia abatere va fi exclus din grup.
Acum puteti spune ca bunul simt inseamna ceva pentru unii si altceva pentru altii. Daca reusiti sa faceti pe cineva sa se simta inconfortabil, atunci inseamna ca ati incalcat regula. Ce inseamna asta? Sa spunem ca cineva isi da cu parerea despre ceva, orice. Vine altcineva si zice, aaa, nu e bine ce faci, e gresit, prost, incorect. Fa asa, eu stiu mai bine. Nu, nu asa se procedeaza, nici in viata reala nu se face asa. Nimeni nu poate avea pretentia ca stie adevarul suprem, ca detine reteta perfecta, asa ca cel mult puteti sa va expuneti propria opinie, fara a leza sau a incerca sa subminati parerea celuilalt. Libertatea de opinie si de expresie va functiona aici perfect. Speram sa cream aici un esantion de lume perfecta, fara niciun fel de rautati si resentimente.
De asemenea, nimeni cu e in competitie cu nimeni. Nu se dau premii, salarii, diplome, decoratii.🙂 Suntem doar noi, o mana de oameni care incercam sa facem ceva bun si frumos, in armonie totala.
Acestea fiind zise, va urez bine ati venit si… sapunariti cu drag!🙂
Alexandra Catana

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Un grup pe Facebook

  1. Gabi spune:

    Salutam grupul!

  2. Constantin spune:

    probabil urmatoarea carte va fi : sapun de casa – continuare si cosmetice de casa . !?; dar astept sa o citesc pe prima . sanatate la toti !

Lasă un răspuns

