Atelier de sapun transparent

Astazi am avut primul atelier de sapun transparent, atelier la care au participat sapunari cu experienta, mai putin unul fara nicio experienta si care desi a fost avertizat ca atelierul este pentru avansati, tot a venit. Banuiesc ca i s-a parut ca vorbim pasareasca, dar de fapt noi vorbeam sapunareasca.🙂 Grea limba, mai ales gramatica!😀

Nu este greu sa faci sapun transparent, trebuie doar sa urmezi niste pasi, in mod strict si sa respecti niste temperaturi. Tot strict. Deci daca esti disciplinat, atunci treburile merg struna. Mai trebuie binenteles sa ai norocul sa dai peste o reteta buna, caci sa pare ca internetul e pliiin de retete nashpa, de tzeapa, asa, puse acolo sa-ti faca parca in necaz, sa risipesti ingrediente si sa te lasi de meserie! Frate, ce ti-e si cu capra vecinului asta, e raioasa rau!

Asadar, am facut sapun transparent! Yupii! Cred ca eu m-am bucurat cel mai tare pentru ca nu mai facusem transparent de ceva vreme si ma cam resimteam. Ca noutate si pentru mine, am ornat cateva sapunele cu hartie de orez, din aia finuta, de decoupage si mie mi se pare ca a iesit ceva tare frumos si elegant, discret si inedit. Am dreptate sau ma laud singura?🙂

Sapunul contine: ulei de cocos, palmier, ricin si unt de shea , zahar, glicerina vegetala, alcool alimentar de 96 si l-am parfumat cu geraniu, portocala, bergamota si neroli. Cred ca am pus si ceva litsea cubeba dar nu sunt foarte sigura.🙂 In orice caz , miroase dumnezeieste!

1

2.jpg

3

4

In timp ce turnam sapunul peste foita de orez mi-a venit asa o idee de faina, dar nu va spun pana cand n-o voi pune in practica, sa nu cumva sa ziceti ca imi merge gura aiurea, fara rezultate concrete. No!🙂

Asa, sa va spun ca poate la ora asta as fi lancezit in fotoliu daca n-as fi mancat niste tiramisu plin de cafea, adus de una dintre participante. Si ia te uita ce energie am ca parca m-as duce sa mai fac un sapun-doua-trei!🙂 Sau mai bine nu. In orsice caz, ma bucur ca a fost o zi faina, cu sapunuri frumoase si oameni deosebiti.

Un weekend fain , ce-a mai ramas din el

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun cu glicerina ( transparent), Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Atelier de sapun transparent

  1. Cris spune:

    Felicitari pentru munca depusa in gradina si fabricarea sapunurilor, m-am descoperit pe mine intr-o alta varianta si m-a inspirat sa imi fac si eu un blog de gradinarit. Am descoperit blogul cautand diverse plante si mi-a inseninat zilele. Felicitari pentru munca, indemanare, talent, perseverenta. Cristina

  2. DaniFlor spune:

    Sunt minunate sapunurile transparente! La mine, toata casa s-a spalat cu el🙂

Lasă un răspuns

