Sapun cu apa de ploaie

Hello!

Sunt la serviciu, dar nu mai am rabdare pana diseara cand ajung acasa, asa ca va arat acum ce sapun am facut aseara si pe care l-am taiat de dimineata, inainte de a pleca pe „plantatie”.

Cand am ajuns aseara acasa ploua de mama focului, ploaie ce tinea deja de cateva zile. Mie imi place ploaia, dar cand este prea multa , cand devine prea insistenta si incearca sa-mi intre pe sub piele, la propriu, nu-mi mai place. Iar sapun cu apa de ploaie vreau sa fac de multa vreme, dar stiti cum este, trebuie sa se iveasca ocazia. Lasa ca am zis mereu sa strang apa de ploaie si sa ma spal cu ea pe cap, dar din nou, m-am luat cu altele si am uitat, iar ploaia a stat. Insa ieri, cum am ajuns acasa, m-am dus repede in bucatarie, am luat un vas mic si m-am dus sub streasina, asa , in ploaie si am stat cu ibricul la streasina pana s-au strans vreo 700 ml apa de ploaie.

Dupa care am facut sapunul.

Sapunul a iesit …intr-un fel.🙂 Nu va spun cum, va las pe voi sa faceti si sa vedeti cum iese, nu vreau sa va influentez in vreun fel. Ca pana la urma, parerea voastra conteaza si nu a mea, nu? Apa de ploaie era limpede si clara, n-a fost nevoie sa o strecor. Doar un pic galbuie, cam cum este zeama de varza limpede.

Ce pot sa va spun insa este ca desi sapunul are in el carbune medicinal, care grabeste intrarea in gel si incalzeste degraba si bine pasta de sapun, de data asta , desi a intrat repede in gel, nu l-a incalzit foarte tare, suprafata ramanand neteda si fina, ceea ce la sapunul cu carbune nu prea se intampla. Va mai spun si ca atunci cand incerc ceva nou, de regula fac o cantitate mica, fiindca nu stiu ce buba poate iesi, insa de data asta am facut doua calupuri din sapunul mai sus-mentionat , parca stiam eu ca va iesi fain.🙂

Va arat si o poza, spre exemplificare, cu precizarea ca este o poza facuta cu telefonul, nu prea grozava, intr-o lumina nu prea faina. Zilele urmatoare am sa fac si alte poze si le voi adauga la acest articol.

Nu stiu ce am butonat de au iesit trei poze.🙂 Daca voiam, nu mi-ar fi iesit, haa!

Tin sa va spun ca si modelul e ceva nou, cu o noua tehnica si imi place mult de tot!

Numai bine,

Alexandra

UPDATE

Pozele promise:

1.jpg

2.jpg

Si sa va spun si ingredientele: apa de ploaie, ulei de masline, cocos, palmier, ricin, neem, unt cacao, unt shea nerafinat, carbune medicinal, ue de lavanda, ue de dafin. Adica un sapun antiacneic, dar la o adica, bun pentru orice piele.

V-am pupat!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sapun cu apa de ploaie

  1. Laura S. spune:

    Ce tare ! Vreau si eu vreo 2🙂

    • Alexandra spune:

      Laura, roaga-te sa mai ploua, ca am ramas fara materie prima!🙂 Deci a iesit super fin! Doar la sapunul cu suc de rodie am mai vazut asa finete. Si iti pun deoparte doua, sigur.

  2. monique spune:

    Buuun, se vede pe el!felicitari!

  3. Gabi spune:

    Faina treaba si fain sapunul, as face si eu unul, dar in Ploiestiul asta infect iti dai seama ce mizera e apa de ploaie……..
    Inca o data ma bucur ca incerci tehnici noi.Eu nu mai deloc timp sa fac nici dupa tehnicile vechi din pacate….

Lasă un răspuns

