Cinci ani de blog

Initial am vrut sa trec peste sarbatorirea a cinci ani de blogareala sapunistica, dar apoi m-am gandit ca bietul blogusor merita totusi putina atentie de ziua lui, mai ales ca implineste o suma sarbatoribila, cinci ani!Un cincinal, carevasazica!

In decursul celor cinci ani am fost de cateva ori tentata sa sterg blogul cu totul, sa nu mai ramana din el nici urma, atat am fost de suparata! Ma mai supar si acum uneori, dar apoi ma gandesc ca sunt destui cei care vor sa afle cate ceva despre cum se face un sapun si pentru ca cineva m-a necajit pe mine n-ar trebui sa-i privez de informatiile scrise aici.

Primul articol scris pe blog dateaza din 1 aprilie 2011 si este urmatorul:

Bine ati venit pe noul meu blog, ” Sapun de casa”!

Am promis ca-l fac si iata, ma tin de cuvant. Faptul ca este inaugurat pe 1 aprilie, ziua pacalelilor este doar o simpla coincidenta, pentru ca n-am de gand sa va pacalesc, sub nicio forma. Am de gand sa va impartasesc din experienta mea cu sapunurile homemade, atata cata este ea, sa va spun cate ceva despre beneficiile acestor sapunuri, dar si despre dezavantajele folosirii sapunurilor din comert. Am sa descopar impreuna cu voi noi retete si procedee de fabricatie, noi combinatii si ingrediente care pot fi folosite.

Ok, de maine incepem in forta! Fiti pe faza!

Nu cred ca stiti cata pasiune am pus in acest blog!

Cate nopti de nesomn a insemnat el, cu gandul la ce sapun sa mai incerc si cum sa scriu apoi despre asta pe blog. Unele articole au fost spontane, iscate din tumultul emotiilor mele sapunistice,  altele au fost ceva mai elaborate si mai la obiect, incercand sa fiu cat mai coerenta si sa dau informatia cat mai sintetizata. Privind in urma la primele luni ale blogului pot spune ca a fost ca o indragosteala.🙂  Am fost ( si inca sunt ) indragostita de blogul meu, asa cum Pigmalion s-a indragostit de Galateea lui.🙂 Exagerez, sau poate nu…😀

D e fapt, iubesc sa fac sapun, imi place sa mesteresc sapun mai mult decat orice altceva. Daca as avea acum 20 de ani si ar trebui sa-mi aleg meseria, in mod sigur as alege sa fac sapun pentru tot restul vietii. Dar nu mai am 20 de ani, asa ca fac si eu ce pot.🙂

Cei cinci ani care au trecut au insemnat multe zile frumoase, incarcate de emotii si satisfactie, dar si zile sumbre, mohorate, cu sapunuri ratate, comentarii urate din partea unor cititori, uneori chiar ironii sau inca si mai rau… Cam asa e si viata, cu bune si rele, cu bucurii si cu tristete.

Inca imi place sa scriu in blog si inca citesc cu bucurie comentariile voastre. Daca uneori sunt malitioasa, sa stiti ca asa sunt de felul meu, nu am ceva cu nimeni si de multe ori, de dragul unei replici pot spune lucruri nu foarte placute. De asemenea, imi place sa spun lucrurilor pe nume si nu ma ascund nicicum dupa cires. Daca ceva nu-mi place, atunci sa fiti siguri ca am sa va spun . Daca imi place, iarasi am sa va spun.🙂 Daca tac, inseamna ca e grav si prefer sa fiu lasata in pace.🙂 ))) Stiu, nu dau dovada de prea multa diplomatie, dar nici nu vreau sa devin altceva decat ceea ce sunt, doar pentru a vinde un sapun in plus. Sau pentru a avea multi „prieteni”.🙂

Ca urmare, dragii mei,

Blogul va continua sa existe, eu voi scrie in continuare in el, iar voi sunteti oricand bineveniti in paginile lui.

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

OLYMPUS DIGITAL CAMERA

 

1

1

0

1

1

4

5

1

6

 

Cu drag,

Alexandra

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

16 răspunsuri la Cinci ani de blog

  1. Plaian Liana spune:

    La multi ani!!!! Sa mai fie inca de 10 ori pe atatia! Tot cu sapunareala! Si cu tot atat de multa pasiune!

  2. DaniFlor spune:

    Sa clabucesti cu drag de fiecare data si sa te bucuri de toate cate le faci!🙂

  3. Gabi spune:

    La multi ani! si sa ai spor si la blog si la sapunarit!!

  4. Coralia spune:

    Felicitari! Tineti si ateliere, ca sa invatati si pe altii cum sa faca? (in Brasov, de exemplu)🙂

  5. elena spune:

    Aveti un blog pe cinste ,v- am cumpărat câteva săpunuri si sunt de toata isprava.Va multumesc si astept cu interes si nerăbdare cartea!!’

  6. greenzonelife spune:

    La multi ani ! De blogarit si sapunarit🙂

  7. Angela spune:

    La multi ani! Felicitari! Ar fi fost mare pacat sa inchideti blogul, pentru ca pasiunea pe care o transmiteti este molipsitoare si binefacatoare; si eu am cumparat sapunuri de la dvs.si am fost incantata de ele; va asteptam in continuare sa bloguiti si sapunariti cu tot atat drag, iar cartea se numara printre principalele asteptari!

  8. zurzuriii spune:

    La multi ani! Succes maxim in continuare🙂

  9. ghelbere elena spune:

    La multi ani! Sa nu renunti niciodata la visele si pasiunule tale,

  10. Constantin spune:

    HRISTOS A INVIAT ! sanatate si tot ce va doriti , Dumneavoastra , familiei si tuturor celor dragi . La multi ani !

  11. Gabi spune:

    Hristos a inviat!
    La multi ani tie si blogului!Ar fi mare pacat sa il stergi dupa atata munca si suflet!Eu una il urmaresc cu mare interes si placere!
    Sa fii sanatoasa si da-i mai departe cu ce faci ca faci bine.

Lasă un răspuns

