Lotiune solida

1.jpg

In paginile acestui blog rareori si-au facut loc alte produse decat sapunurile si asta pentru ca sapunurile sunt marea mea iubire, asa cum bine stiti. Am vorbit ceva despre primele creme, despre prima crema cu lapte de capra si despre prima crema cu clorofila ( iarba de grau, ulei de dafin), apoi v-am mai spus cate ceva despre deodorantul natural, , foarte important la casa omului sanatos , parca despre primul unt sau mousse de corp si…cam atat…parca.

Insa astazi vreau sa va aduc in atentie lotiunea de corp, lotiune ce se face incredibil de simplu.

Se iau uleiurile si unturile preferate, se topesc la bain marie impreuna cu ceva ceara de albine, in functie de cat de solida vreti sa fie lotiunea, iar cand s-a topit tot se adauga uleiul esential preferat. Cat este inca calda se toarna in recipient. Ati auzit de ceva mai simplu? Ca eu nu! Si sa fierbi un ou e mai greu, ca trebuie sa-i nimeresti consistenta dorita.🙂

Ce se face cu lotiunea solida?

O folositi ca o crema de corp, ca un ulei de masaj, ca o masca de par, ca o crema de maini, ca o crema de fata, ca o lotiune de plaja. Daca are ingrediente blande si fara ulei esential o puteti folosi si pentru bebelusi, sa-i ungeti dupa baita. Daca puneti in ea ingredientele potrivite devine lotiune anticelulitica sau chiar un scrub combinat cu hidratare.  Intrebuintarile sunt multiple, este usor de manipulat, este rezistenta avand in vedere ca nu are apa in compozitie, nu-i trebuie niciun fel de conservant sau intaritor.

Mie mi se pare minunata!🙂

Sa aveti o seara faina de tot!

Alexandra

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Facut in casa, Uncategorized și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Lotiune solida

  1. DaniFlor spune:

    Multumesc, Alex. O sa o incerc si eu, mi s-a parut super interesanta de cand ai postat prima oara. o seara linistita! Pup

  2. Daniela M spune:

    Sunt Daniela si apreciez produsele dumneavoastra. Am lucrat si eu cu sapunuri si as vrea sa vorbim pe e-mail. danamanea@yahoo.com

Lasă un răspuns

