Cat cantaresc sapunurile mele?

Ar trebui sa cantareasca 100 de grame.MInim. Insa eu stiu ca ele cantaresc mai mult, desi niciodata n-am stiut exact cat. Ca le tai mai maricele, asta era clar, dar cu cat, habar n-aveam. Intotdeauna le tai dupa inspiratia de moment, cand mai mari, cand mai mici, dar in asa fel incat sa depaseasca suta de grame promisa. Ca e mai mult de atat, cu atat mai bine!

Azi insa avand -un fel de-a spune- ceva timp liber, am decis sa imi cantaresc cateva sapunuri mai uscate, sa vad cum sta treaba. Si iata ce am gasit:

1.jpg

2.jpg

3.jpg

4.jpg

5.jpg

6.jpg

7.jpg

8.jpg

9.jpg

10.jpg

11

Eu zic ca-i bine.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cat cantaresc sapunurile mele?

  1. DaniFlor spune:

    Si ar trebui ca pretul sa fie in functie de gramaj, nu?

  2. Toni spune:

    Buna ziua,doamna dragă!
    V am descoperit de curând, sunt fascinata de săpunurile pe care le faceți… Am început da vă citesc blogul de la începuturile d voastră. Am găsit multe dintre răspunsurile la frământările mele in ale săpunăriei… Si eu sunt o drogalaie ,care de câteva luni nu îmi mai găsesc liniștea și tot încerc să fac săpunuri faine.Si eu ca si d voastră am plecat de la ideea ca fac pentru mine si familie,si tot încercând să fac o rețetă, doua ,noua…pe a mea…am ajuns să fac sute de săpunuri unele bune,altele „cărămizi „…Nu pot dormi,nu respir,nu pot face nimic până nu voi reuși să mă mulțumesc pe mine si credeți mă sunt tare greu de multumit…
    Mi as dori să vă cunosc, pentru asta sigur voi participa la un atelier,numai ca nu pot participa la cel din mai,voi urmari atelierele viitoare!
    Sunt abia prin 2013,si daca până acum mai aveam îndoieli ca asta este ce mi doresc să fac, acum sunt sigură si pentru asta va mulțumesc!
    Mult succes ,sănătate și considerație!
    Abia aștept sa va cunosc!

    • Alexandra spune:

      Buna, Toni!
      In primul rand, te rog sa-mi spui pe nume, Adica Alexandra.🙂
      In al doilea rand multumesc pentru comentariu.
      Eu m-am mai potolit acum, mai visez si altceva decat sapunuri si probabil asta vine cu timpul, inevitabil.
      A mai fost programat un atelier pe 21 mai, tot la Fundatie.
      Te pup si spor in tot ce faci!

  3. Toni spune:

    Buna seara revin sa va anunț ca însfârșit am terminat toate articolele de pe blog de citit…si să va mai spun ca m am înscris la cursul de pe 21 mai…sunt atât de nerăbdătoare…
    Va urez sărbători luminate si multă putere să realizați toate visele!!!

Lasă un răspuns

