Proiect in derulare

1

Poate ati observat ca in ultimul timp nu prea am mai scris pe blog si nici nu v-am mai incantat atat de des cu sapunuri noi. Asta nu inseamna ca m-am puturosit desi, Doamne, cat de bine mi-ar prinde o lancezeala de vreo luna , in fotoliul meu preferat cu o carte buna in mana! Deci nu, n-am stat, am facut si sapunuri, insa din cele de serie ( n-avea rost sa vi le bag iar pe gat) insa, dragii mei sapunari si nu nunai, am scris la carte! Cum la care carte, la cartea de sapunarit. Stiu, pana acum ar fi trebuit sa fie gata, insa mereu mai descopeream ca mi-a scapat ceva, ori intre timp mai descopeream ceva nou in materie de sapunarit. Caci sa nu credeti ca v-am spus tot pe blog.🙂  Chestia este ca lucrarea a avansat si sper, sper din tot sufletul ca pana in toamna sa apara pe undeva. Inca nu stiu eu unde va aparea:  librarii, internet, fituica la colt de strada, dar undeva trebuie sa apara. Este imperios necesar ca toata lumea sa stie cum se fac sapunurile naturale, sa stie ce inseamna un sapun natural cu adevarat, sa nu se mai lase pacalita de nimeni, sa-si faca ei singuri acasa tot ce le da prin cap in materie de sapun. Sa stie toate secretele si sa le aplice si astfel sa nu mai cumpere caramizile orisicui i-a dat prin cap sa faca sapun „natural” in vechea  oala  de noapte a bunicii moarte . Stiu, sunt cinica, dar m-am saturat sa vad atatea mizerii puse la vanzare si atata lume pacalita.

E un curent nemaiintalnit in ultima vreme, cand orice tanti mai ambitioasa vrea si face sapun acasa. Ca face n-ar fi nimic, dar ca mai da  altora, asta e o problema. Caci un sapun prost, fie el si natural, poate face mai rau decat unele chimicale si cand spun asta ma gandesc la soda aia care poate nu s-a saponificat integral, la falsul trace care face ca sapunul sa rancezeasca si sa se umple de bacterii, la parfumurile sintetice mai proaste si mai toxice decat cele dintr-un  sapun chimic, dar de marca, ori la sapunul care poate umple de bube pielea unui biet bebeu.

Ca atare, dragi oameni buni, vreau sa scot cartea aia mai repede, sa invete din ea toata lumea ce si cum sa faci un sapun in deplina siguranta pentru cel ce face cat mai ales pentru cel ce utilizeaza.

Ca o  scurta avanpremiera , in carte se vor prezenta mai multe tehnici de facut sapun: ;a rece, la cald, sapun plutitor, sapun lichid. Retete sunt pe vreo 5 pagini. Poze, cam 40 . Intentionez si un CD cu tehnici de swirl.

Deocamdata atat.🙂

Urati-mi spor, ca iar ma apuc de scris!🙂

 

 

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

17 răspunsuri la Proiect in derulare

  1. Am sase luni de cand astept decizia aceasta. In aceste sase luni am trecut prin toate starile, negative, posibile, caci aventura aceasta cu sapunaritul este dura, rau de tot. Pe de o parte esti bolnav sa torni sapun, pe de alta parte, realizezi ca este ca si cum te arunci intr-un ocean fara sa sti sa inoti. In sfarsit va iesi soarele si pe strada noastra….

    • Alexandra spune:

      Dar Marilena, tu stii sa inoti si inca binisor! Adica nu te duci la fund, ca bolovanul!🙂 Ce vrei tu este performanta, iar asta va veni cu timpul, ai sa vezi.

    • Cred ca se cade, deocamdata ( ca nu se stie in viitor ce idei vei mai avea) sa adaugam acum si sapunul transparent. Ma simt ca un iepuras, caruia i se ridica morcovelul tot mai sus, si mai sus……Deci nu ca iti urez spor la scris, dar ma rog fierbinte pentru asta.

  2. Viorica spune:

    Spor, spor, spor Alexandra!!! Abia astept sa lansezi cartea si sper sa fiu printre primii care se vor bucura de ea.Sper din tot sufletul ca imi vei spune si mie unde o vei lansa, si atunci sigur ajung si eu in Bucuresti sa te cunosc.pana atunci, bafta si …SPOR!!!

  3. Angela spune:

    O, da, muuuult spor! Felicitari si multumiri ca v-ati hotarat sa scrieti aceasta carte!
    Si eu ma numar printre cei care de mult o asteapta!
    Iar locul unde va fi lansata, sper sa fie facut public!

  4. DaniFlor spune:

    Doamne ajuta! Toamna se numara bobocii, nu? Eu sunt unul dintre ei. Sper sa fie destule exemplare cat sa satisfaca pofta tuturor iubitorilor de sapun natural. Multumim ca impartasesti cu noi talentul si darul pe care il ai. Succes si reusita!

  5. Constantin spune:

    ma bucur . in principiu , omul invata adesea cel mai bine din expierenta propie, mai ales din esecuri . cel mai bine este sa inveti din expierenta altora .

  6. Gabi spune:

    Felicitari si spor !!!

  7. Lucica Arsu spune:

    Doamne ajuta ! succes mult si as vrea si eu cartea !

Lasă un răspuns

