Impresii de la Targul de Craciun

Dragii mei,
In primul rand imi cer scuze ca n-am mai scris de multa vreme pe blog, dar trebuie sa ma intelegeti ca n-am avut timp. Nu e usor sa ai si serviciu si pasiuni. Adica sa faci ceva care iti place in timp ce faci si altceva care nu-ti place, intelegeti voi ce vreau sa zic. 🙂 In afara de asta, am pregatit intens participarea la targul de Craciun de la Fundatia Calea Victoriei. Iar despre acest targ vreau sa va vorbesc in acest articol si o fac acum, cat sunt proaspete impresiile.
Stiti bine ca nu prea am participat la targuri, iar motivele sunt multe, nu e cazul sa vi le expun acum. La Fundatia Calea Victoriei insa astazi si ieri a fost ceva mai mult decat un simplu targ. In porimul rand locul: o casa interbelica, aflata in plin centrul orasului, o casa in spiritul urbei noastre mult iubite, o casa romantica, fara sa fie desueta, vie si plina de personalitate. Pe mine casele mai influenteaza covarsitor, iar daca atmosfera de acolo nu este una pe aceeasi lungime de unda, simt imediat, ma doare capul, nu ma simt in largul meu si nu stiu cum sa fac sa ies de acolo mai repede. In casa din Popa Soare nr. 40 m-am simtit bine de prima data cand am pasit acolo si de fiecare data am avut senzatia ca stiu acele locuri de undeva.
Oamenii care lucreaza la fundatie sunt absolut toti niste persoane bune, amabile, zambitoare, generoase. Nici nu aveau cum sa fie altfel avand ca obiect al muncii educatia si cultura, ce ziceti? Iar despre presedinta Fundatiei, doaamna Sandra Ecobescu, cum sa va spun eu ca este…Ei bine, este o aristocrata moderna, o doamna de vita nobila a zilelor noastre, o lady a secolului XXI.
1
Trebuie sa va mai spun ca acest targ a fost destul de discret, nu i s-a facut publicitate cu trambe si surle, insa participarea a fost extraordinara. Au venit mai multi oameni decat la toate targurile la care am fost pana acum, adunate. Publicitatea s-a facut prin reteaua Facebook si a fost suficient. Oamenii care au fost azi acolo nu au venit pentru un chilipir, ci pentru a cauta un cadou deosebit pentru cei dragi: carti, produse handmade ( sapunuri naturale :), bijuterii, jucarii, ornamente de brad, dulciuri, felicitari, haine, obiecte din piele naturala, dulceata de casa, mere coapte, tablouri).
1
2
3
4
5
6
7
Mi-e greu sa enumar toate felurile de produse ce au fost prezente ieri si azi la targ, insa va pot spune ca toate au fost minunate, departe de kitchurile de multe ori atasate produselor handmade, facute cu drag si pasiune, pentru oameni care stiu sa aprecieze bunul gust, in orice domeniu. Ma simt onorata ca sapunurile mele s-au aflat in compania unor asemenea produse si a unor asemenea creatori inspirati.
La acest rag, arta si cultura au fost prezente in fiecare colt si era suficient sa privesti oamenii care intrau pe usa casei ca sa-ti dai seama ca acolo se intampla lucruri minunate.
Concertul de muzica buna a fost nelipsit.
Astazi am ascultat colinde si bucati muzicale celebre, in compania a doi muzicieni talentati, Monica-Cristiana Balasoiu si Razvan Postolache, vioara si violoncel.
1
In ambele zile de targ, Maria Balan (artisti plastic) a realizat portrete vii si expresive. Prietena mea cea mai buna, Monica, si-a facut si ea un asemenea portret. 🙂
A, despre Monica, doar cateva vorbe. Ne-am cunoscut exact acum patru ani, tot la un targ de Craciun, la primul meu targ de Craciun , iar de atunci am devenit bune prietene. Ea este ucel mai mare fan al sapunurilor mele si de asemenea o colectionara a acestora. Chiar azi mi-a povestit ca are acasa sapunuri de la acel targ, sapunuri vechi de patru ani care cica sunt perfecte: miros inca, li s-a pastrat culoarea si sunt, binenteles, foarte bine uscate.  Cred si eu ! 🙂 Am rugat-o sa-mi aduca si mie un asemenea sapun, sa-l vad si eu, ca sunt tare curioasa. 🙂
Insa
Cel mai mult si cel mai mult ( iar aici sunt extrem de subiectiva, recunosc) m-a impresionat la acest targ faptul ca au venit oameni special sa ma intalneasca. Nu e asta cel mai minunat lucru ce ti se poate intampla, spuneti si voi? Sa vina cineva la tine, prin aglomeratie, cand are acasa o mie de treburi, doar sa te vada si sa-ti spuna: Alexandra, ce bine-mi pare ca te vad, abia asteptam sa te cunosc personal. Te admir, iti admir munca, ceea ce faci, gradina, gainile, pisicile, supele. 🙂 Sa te imbratiseze si sa-ti spuna ca parca te cunoaste de o viata! Eu inca sunt emotionata pentru gestul miraculos al acestor oameni, cu atat mai mult cant in zilele noastre acest gen de manifestare devine tot mai rar. Cand cineva iti spune ca ii esti exemplu, cum poti reactiona? Va spun eu, te blochezi pe moment, apoi esti invaluit de o caldura si de o emotie ce cu greu o poti exprima in cuvinte.
Multumesc Victoria Tache, Claudia Danilov, Oana Cristina si inca altor trei doamne al caror nume din pacate nu l-am retinut. pentru ca sunteti asa cum sunteti! Va imbratisez cu mare drag!
Tot la acest targ am aflat ca aprecierile acestor doamne le am nu atat pentru sapunurile pe care le fac ( multe din doamne fac si ele sapun ) ci pentru prezentul blog in care scriu acum, pentru ca le-a deschis calea spre lumea minunata a sapunurilor naturale, pentru informatiile si cunostintele impartasite aici. Acest lucru imi intareste dorinta de a continua sa scriu despre sapunarit ( si nu numai), in speranta ca tot mai multi oameni vor fi stimulati sa-si faca acasa produsele de ingrijire personala de baza, sa renunte la otravurile si detergentii din comert. Inca visez la ziua in care marile companii de cosmetice vor da faliment pentru ca lumea nu le mai cumpara minciunile 🙂
Dragii mei, m-am lungit rau cu vorba, asa ca am sa inchei, cu un gand bun catre voi toti cei ce-mi cititi blogul, cunoscuti sau necunoscuti, care imi lasati sau nu comentarii.
Profit de asemenea de ocazie pentru a va ura sarbatori fericite alaturi de cei pe care ii iubiti, sanatate si un An nou plin de realizari!
Va imbratisez cu drag,
A voastra,
Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Impresii de la Targul de Craciun

  1. Iulia zice:

    Foarte frumos, mi-ar fi placut si mie sa fiu pe acolo. Felicitari pentru pasiune, determinare si munca! Un Craciun linistit si cald! Cu drag, Iulia

  2. DaniFlor zice:

    Acea caldura si emotie pe care ai simtit-o vine din inimile noastre, dar in principal este produsul a ceea ce esti: sinceritate, dragoste, rabdare, nerabdare, iubire, pasiune, intelepciune, dreptate, corectitudine. Toate acestea eu le-am gasit la tine printre cuvinte si randuri (si sunt abia la jumatate). Gandurile si sentimentele iti devin realitatea care te inconjoara. Asta e , asta m-a atras.
    Multumesc ca existi, ca te-am intalnit, ca mi-ai vorbit. Fi binecuvantata alaturi de cei dragi. Sarbatori fericite, prosperitate, abundenta si multa iubire! 🙂
    Tot cu mult, mult drag, impliniri desavarsite iti doresc,Victoria Tache

  3. iulia sima zice:

    o alta Iulia 🙂
    De la targ am cumparat cateva produse printre care si cosuletele de sapun cu flori si cu lufa, pentru prietenele mele.Toate au fost incantate si v-au cautat site-ul.
    Multumim pt ca existati si pt ca promovati ” naturalul” .
    Ma bucur ca v-am intalnit la cursul de cosmetica naturala de la Fundatia Calea Victoriei .
    Succes .

  4. Gabi zice:

    Draga Alexandra,
    Iti urez si eu si eu toate cele bune si frumoase si ma bucur sa iti vad progresul, tenacitatea si creativitatea in acest domeniu cel putin,sa iti dea Dumnezeu putere si har in toto ceea ce faci indiferent ca e sapun sau orice altceva!
    Multumesc pentru tot ce ne faci parte si noua cititorilor tai!Fii binecuvantata!

Lasă un răspuns

