A venit toamna!

Imi place toamna! De fapt, toamna imi place cel mai mult, este anotimpul meu preferat. Desi toamna devin melancolica si nostalgica, desi ma incearca tristeti existentiale si desi stiu ca vine iarna, anotimp pe care il urasc, toamna ma simt in elementul meu, cu adevarat.

Toamna imi plac culorile din natura, cerul curat si albastru, ploile linistite si prelungi, frunzele purtate de vant, diminetile incetosate, strugurii dulci si gutuile pufoase, dovleacul copt si mustul intepator, soarele bland si copiii mergand la scoala.

Iata ca odata cu venirea toamnei m-am gandit sa mai scriu si eu in blog, blog pe care tare l-am mai neglijat in ultima vreme si de care sincer mi se facuse dor. 🙂

Asadar, dragii mei cititori, trebuie sa va spun ca am inceput sa pregatesc colectia de sapunuri pentru sarbatorile de iarna. Timp pentru sapunarit am din ce in ce mai putin, insa reusesc sa mai fac cate un calup dupa-amiaza cand vin de la serviciu, sau in weekend, cand ma lasa celelalte treburi gospodaresti. O scot eu la capat cu o colectie frumoasa, ce ziceti! 🙂 Chestiunea cea mai grea este cea a ingredientelor, iar sapunarii stiu din experienta lor ca ramai ba fara un ingredient, ba fara altul. Cand zici sa faci nu stiu ce sapun, constati ca n-ai toate elementele si atunci te reorientezi din mers.  🙂

Primele sapunuri din colectia de iarna 2015-2016 sunt urmatoarele:

  1. Brown Windsor

1

2. Rose

7

Si noua colectie de dantele 🙂

2

3

4

65

Nu stiu cum vi se par voua noile mele sapunuri dantelate, dar mie imi plac grozav si voi mai face si cu alte culori, iar pe la inceputul lui noiembrie vor fi in magazin. De asemenea, pe la mijlocul lunii decembrie vom fi prezenti la un targ de cadouri, inca nu va spun unde, o voi face in preajma evenimentului.

Va imbratisez cu drag, nu inainte de a va promite ca voi scrie mai des la blog. 🙂

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la A venit toamna!

  1. Gabi zice:

    Sunt frumoooooooase rau sapunurile tale cu dantela cu sau fara margele!Incerc sa imi imaginez cum ai realizat dantela asta, au un aer vintage cu dantelaria asta.
    Imi plac de mor dantelele!
    Mai demult nu ma dadeam in vant, dar de la o vreme…
    Sa ai spor la dantelarit!

  2. Miha zice:

    Buna seara, As dori daca puteti sa ma ajutati cu urmatoarea reteta, nu stiu ce nu fac bine dar sapunul nu ajunge la trace…nu se ingroasa aproape deloc. Am folosit: 230g u masline, 260g u cocos, 340g u rapita, 90g u cacao, 80g u ricin, 320 apa distilata si 138 g soda.Multumesc!

Lasă un răspuns

