Din nou pe blog

Buna, dragii mei!

Dupa o pauza de doua luni, revin pe blog, cu pofta de scris si sper, cu pofta de a face sapun. Caci trebuie sa va marturisesc , in ultima periaoda n-am prea avut chef sa mai fac sapun. N-as putea sa va spun care este cauza, dar asta este…

Am facut greseala de a ma amesteca intr-un grup de sapunari, iar ce am citit acolo m-a facut sa nu mai vreau sa vad sau sa aud ce spun sau fac alti sapunari.M-a intristat de semenea micimea sufleteasca a unora, pentru care vanzarea unui sapun este mai presus de orice norma de buna crestere si buna convietuire!  Asa ca la vremea aceea am decis ca e mai bine sa ma izolez.

Pe de alta parte, intre timp , de la restrictionarea blogului am primit numeroase cereri de a vizualiza blogul, impreuna cu multe cuvinte frumoase din partea cititorilor. Marturisesc ca nu m-am asteptat la atatea dovezi de afectiune  si m-am emotionat.🙂

Asadar, dragii mei, bine v-am regasit! Voi scrie in continuare, voi posta sapunuri, voi da raspunsuri la intrebari, atat cat ma pricep si eu!

De asemenea, ma bate gandul sa organizez  ateliere online, astfel incat sa poata participa la ele si persoane din provincie, ori din afara tarii. Atelierele vor fi structurate pe capitole, astfel incat puteti participa doar  la lectia despre coloranti , de exemplu, sau doar la lectia despre sapunul cu lapte de capra, ori swirl-uri. Dar despre asta vom vorbi mai spre toamna.

Sa aveti mult spor in toate!

Cu drag,

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Din nou pe blog

  1. lilizro spune:

    Stiu grupul respectiv, este locul de joaca al unor doamne frustrate care asa isi mai aduc caprele din vecini…. sper sa nu faca sapun din laptele lor, s-ar umple clientii de eczeme….)))))
    Abia astept noutatile! Te imbratisez cu drag.

  2. mihnevicim spune:

    Bine ai revenit Alexandra🙂

  3. Ura! Ma bucur tare mult ca pot citi din nou ce scrii! Multumesc…..:)

  4. delibota spune:

    In sfarsit! De cand tot dau tarcoale blogului, asteptand sa revii!🙂

  5. valtaroart spune:

    bine ai revenit cu forte proaspete! nu te mai necajii, „fiecare pasare pe limba ei piere”. este loc sub soare pentru toata lumea. pup”profa”

  6. Andreea N. spune:

    Si eu care credeam ca am fost restrictionata.

  7. Daniela spune:

    bine ai revenit! citesc cu mare interes blogul tau si admir sapunurile tale, care sunt excelente si o incantare pentru mine!Asa ca ….spor la treaba, iar restul ar trebui sa te impulsioneze, dupa ce iti revii din soc ! si eu am crezut ca sunt restrictionata!

  8. Gabi spune:

    Oo, tare ma bucur ca din nou putem vedea si citi ce minunatii mai faci, nu am indraznit sa iti scriu si sa-ti spun ca sunt mahnita ca nu mai pot avea acces la blogul tau!Ma bucur foarte tare!

  9. Gabi spune:

    Mi se pare foarte buna ideea si practica pentru atelierele on line!

  10. Ioana spune:

    Ma bucur tare mult ca pot citi din nou articolele scrise de tine, ca imi pot incanta privirea cu sapunurile pe care le faci.
    Imi place extrem de mult ideea atelierelor online, mai ales ca eu am avut doua tentative de a participa la atelierele organizate de tine, insa nu am reusit sa ajung.
    Te felicit pentru tot.

  11. Angela spune:

    Ma numar printre cei care va citesc cu mare admiratie, insa nu prea posteaza sau o fac foarte rar; sapunurile dvs sunt de o calitate extraordinara, le-am incercat cu mare placere! Multumesc ca a-ti revenit si ca voi avea ocazia sa va citesc in continuare blogul si sa invat de la dvs.
    Felicitari si mult succes in continuare!

Lasă un răspuns

