Pe 23 mai ne vedem la targ!

Dupa muuulta vreme, iata ca am decis sa mai ies si eu in lume cu sapunurile mele, sa vad fete de oameni iubitori de curat si de natural, astfel incat, pe 23  mai ne vom putea intalni in strada Popa Soare nr. 40, la targul organizat de Fundatia Calea Victoriei.Despre eveniment, puteti citi mai multe AICI

1

Dupa cum ati vazut, nu este un simplu targ, ci un adevarat eveniment cultural-educativ si sunt onorata ca am fost invitata sa particip in calitate de expozant. Fundatia a pregatit o serie de cursuri de vara, la un pret promotional, cu 15 % mai putin decat pretul normal. Tin sa va spun ca si preturile la produsele noastre vor fi  mai mici decat cele uzuale. Vom avea expuse sapunuri, creme, deodorante, balsamuri de buze si parfumuri solide, iar ca bonus, doua calupuri de sapun cu trandafiri pe care sa il taiati si stampilati cu manuta voastra. Si inca ma gandesc si la alte surprize.🙂

1

Asadar dragii mei, cunoscuti si necunoscuti , va astept  de sambata intr-o saptamana, incepand de la ora 11, sa povestim despre sapunuri naturale, mancare sanatoasa , planuri de vacanta, carti  bune si ce veti mai vrea voi.🙂

Numai bine!

Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Pe 23 mai ne vedem la targ!

  1. DaniFlor spune:

    Hi, hi… Asa ne-am cunoscut noi. Mai am putin si ajung in zilele noastre…. 🙂

Lasă un răspuns

