Atelier de sapun-17 mai 2015

Urmatorul atelier de sapun va avea loc in Bucuresti in data de 17 mai 2015. Este foarte probabil ca la inceputul lunii iunie sa avem un atelier si la Timisoara.
Detalii si inscrieri la numarul de telefon 0752.649.737 sau la adresa de mail alex2catana@yahoo.com
6

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Atelier de sapun-17 mai 2015

  1. Popa Camelia spune:

    Am cumparat niste sapunuri de la …
    Am vrut ceva deosebit, asa ca am ales patru sapunuri diferite. Cand au sosit, marea bucurie s-a risipit repede: toate erau la fel la ingrediente, diferea doar culoarea si mirosul unuia.
    Scriu aici mesajul, pentru ca pe blogul doamnei … nu mi-a aprobat comentariul „critic”, care ar dezvalui marele secret: nu face decat doua retete de sapun si pacaleste cumparatorii ca are o gama variata.

    Popa Camelia

    • Alexandra spune:

      Camelia,
      Am vrut sa-ti raspund pe mail, dar se pare ca adresa lasata in comment nu este cea corecta, asa ca am sa-ti raspund aici.
      Am sters numele doamnei pe care o invoci, pentru ca trebuie sa-ti spun ca nu poti sa critici munca cuiva pe blogul altcuiva. Pur si simplu nu se face asta. Ai putea face reclamatie la Protectia consumatorului, la Directia de sanatate publica, pe forumuri, etc., dar nu pe blogul personal al meu sau al alcuiva. Imi pare rau ca n-ai gasit la doamna in cauza sapunurile pe care le cautai si m-as mira sa nu fi stiut despre ingrediente inainte de a comanda sapunurile respective. Dar chiar daca este asa cum spui, tot nu se face sa intri pe un blog oarecare, in cazul de fata al meu si sa comentezi despre produsele altcuiva, fie de bine, fie de rau.
      Tot ce pot sa-ti mai spun este ca pe viitor sa fii mai atenta cand cumperi un sapun-sau orice altceva, sa cauti referinte, comentariile altcuiva, recomandari, etc. Chiar daca este vorba despre un simplu sapun. Sau poate mai ales cand este vorba despre un sapun, adica un obiect ce intra in contact cu pielea. Multa sanatate iti doresc !

  2. Roberta spune:

    Buna ziua! As vrea sa comand un săpun pentru par. Cum procedez?

Lasă un răspuns

