Atelierul din 15 martie

Inca un atelier de sapun s-a desfasurat ieri, de dimineata pana dupa-amiaza, timp in care participantii au facut cate un sapun, iar la final, am facut si o crema cu lapte de capra.

Mihai, Rodica si Mihaela s-au descurcat admirabil, iar sapunurile pe care au ales sa le faca , mi se pare mie ca sunt unele dintre cele mai frumoase! 🙂  Un sapun colorat cu turmeric si ulei de catina si parfumat cu ulei esential de tamaie, un altul prin care am exersat spoon swirl, colorat cu carbune medicinal, argila rosie si un pic de pigment mineral, parfumat cu bergamota, ylang-ylang si inca ceva, nu-mi mai amintesc bine ce , avand si lapte de capra si un al treilea. binecunoscutul Rosa Damascena, varianta cu apa. Trei sapunuri frumoase, pe care elevii mei le-au facut cu talent si pasiune! 🙂

Atmosfera destinsa, atelier interactiv, multe rasete si voie buna.  Sa tot ai la zile de-astea!

Mai bine insa va arat poze, acolo se vede mai bine ce am vrut sa zic:

a

b

d

6

2

3Eu una abia astept urmatorul atelier, insa acesta nu va fi mai devreme de luna mai.

Pana atunci, tuturor, spor si inspiratie la sapunarit!

Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

