De patru ani fac sapun

1Luna aceasta se implinesc patru ani de cand fac sapun. In acesti patru ani, putine au fost zilele cand nu m-am gandit la sapun. Putine au fost si zilele cand nu am facut un sapun, sa va spun drept.🙂 Pentru ca, adevarul este ca imi place sa fac sapun! Asta in caz ca inca n-ati observat.🙂

Imi place de asemenea sa-i invat si pe altii sa faca sapun si ori de cate ori am reusit sa convertesc pe cineva la fabricarea manuala a propriului sapun, a insemnat  pentru mine un prilej de bucurie si o victorie personala!

Eu…cam atat am avut sa va spun. De fapt am vrut doar sa punctez momentul , anume implinirea a patru anisori de sapunareala. Si de bucurii, impliniri si satisfactii. De prietenii noi, de colaborari noi. De viata frumoasa in care cel putin  uneori faci ce-ti place si ce ti-e drag!

Va imbratisez,

Alex

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la De patru ani fac sapun

  1. Stan Andreea spune:

    Multi ani inainte de sapunarit! Se vede ca va place foarte mult acest hobby si il practicati cu mult drag!
    Realizati niste produse absolut minunate! Felitari!

  2. Ghinea Viorica spune:

    Ce repede a trecut timpul! Parca acum spuneati ca ati implinit un an.😀 Cat mai multe realizari in acest domeniu si sa aveti parte de inspiratie mereu .🙂

  3. Paula Carmen spune:

    Draga Alex, faci tot procesul sau cumperi baza? M-am apucat si eu dar am cumparat baza de Mayam.

  4. Mariana spune:

    In acesti 4 ani ai dovedit ca esti foarte ambitioasa si ai puterea de ati urma visul….iar pentru mine te-ai dovedit a fi un suflet drag ….iti doresc sanatate , multe impliniri si sa-ti duci visul mai departe….microbul sapunitului mi l-ai dat tu, dupa ce am gasit blogul tau…desi sapunesc sporadic si o fac strict doar pentru mine, microbul il am…si cand ma apuca(a se citi: cand am timp sa fac ce-mi place mie)…ma tot tine cateva zile. Dovada ca saptamana asta care a trecut, am facut in fiecare zi cate 6 bucatele de sapun….l-am pus la uscat si il pandesc, miros,pipai de mai multe ori pe zi…..deci sufar si eu de sapuneala…..

  5. Aura Maxim spune:

    La multi si frumosi ani, alaturi de toti cei care va admira, va iubesc si va urmeaza sfaturile atat de pretioase! Mult spor in tot ceea ce inseamna descoperire, creare si daruire de produse pentru sanatate, frumusete si bucurie!
    Cu acelasi drag, Aura.

  6. Gabi spune:

    La multi ani, draga mea, si la mai multe sapunuri!

Lasă un răspuns

