Elevii mei

Nu stiu daca mi-ar fi placut sa fiu profesoara, insa in mod sigur imi place sa-i invat pe altii. Dintotdeauna mi-a placut sa impartasesc si altora din experienta mea si ca au asimilat ceva sau nu, asta e alta poveste.
Desi sunt o fire colerica si-mi ies repede din pepeni si mai presus de orice, urasc prostia si n-am rabdarea sa explic un lucru de doua ori, a-i invata pe altii cum sa faca sapun la modul practic, dar si teoretic este pentru mine o mare bucurie si o fac cu rabdare si pasiune.
De doi ani tin cand si cand un atelier de sapunarit, mai mult pentru mine, sa-mi satur nevoia de a vorbi o zi intreaga despre sapun.🙂 In acesti doi ani am avut ceteva zeci de elevi , unii mai silitori, altii mai apatici. Cu unii am tinut legatura, pe altii nu i-am mai vazut de la atelierul la care au participat. Cam asa se intampla si la scoala adevarata, unii elevi mai trec din cand in cand pe la scoala la care au invatat, altii nu.
Cum spuneam, unii elevi sunt mai silitori, iar in cazul nostru fiind vorba despre un mestesug, pot sa vorbesc si despre talent.
As vrea in cele ce urmeaza sa-i cunoasteti pe cativa dintre elevii mei, precum si lucrarile lor, unele de absolvire, altele de doctorat.🙂
1. Monica Andrei Coconu. De curand s-a specializat in sapun la cald si sapun artistic, pictat.:)
1
2. Ancuta Necula. Anca e avansata, doctor in sapun, cu site si tot ce trebuie. Sunt foarte mandra ca a fost eleva mea.🙂
1
3. Daniel Zamfir.-seful promotiei 2014, un real talent, caruia ii prezic o lunga si frumoasa cariera sapunistica.🙂
1
4. Adriana Banica Valentina- o eleva foarte constiicioasa, foarte harnica, cu multa imaginatie.🙂
1
5. Varzaru Steliana-– o fata cu un simt artistic deosebit, cu o sensibilitate aparte.
1
6. Silvia-Raluca Radu , foarte talentata,foarte harnicuta . cu un simt artistic deosebit, insa putin cam prea modesta.
1

Cei sase elevi prezentati mai sus s-au remarcat prin tenacitate, imaginatie, pasiune si munca sustinuta. Ii felicit si aici si le doresc ca tot ce si-au pus in gand sa se realizeze!
Stiu sigur ca mai sunt si altii fosti elevi care fac sapun, insa nu le posteaza sa le vedem si noi, din pacate. Mi-ar placea tare mult daca ar face-o.🙂
Am si cativa elevi pe care i-am invatat cate ceva despre sapunarit prin corespondenta, adica pe messenger. Una dintre acestia este Mariana Moraru.🙂
Insa cel mai mult si cel mai mult ma incanta faptul ca parte din fostii mei elevi mi-au devenit in timp prieteni. Este greu sa-ti mai faci prieteni in ziua de azi, insa si cand o faci, e pe bune!🙂
Tuturor, mult succes in noul an, sa vi se realizeze toate dorintele, sau macar o mara parte din ele, sau macar cele mai importante!🙂 )
Va imbratisez cu mare drag!
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Elevii mei

  1. Multumesc Alexandra!! Recunosc ca nu am avut zile de relas, decat ieri si azi am avut timp sa citesc…si deci sa intru pe aici!!! Mii de scuze pentru ca nu am reusit sa ajung la intalnirea organizata de tine, cu toate ca mi-am dorit sa te vad si bineanteles sa cunosc si alti pasionati din breasla. La Multi Ani !!! in acest an in care am pasit, va doresc mult succes tuturor si impliniri pe toate planurile …sapunaritului!!!

Lasă un răspuns

