Mananc si plang…

1Acesta este un post care nu are absolut nicio legatura cu sapunaritul, dar trebuia sa-l scriu, ca nu mai puteam!

M-AM LASAT DE FUMAT! De tot, definitiv si pentru totdeauna!

Iar asta nu pentru ca fac cancer la plamani, pentru ca am trecut de 50 de ani, pentru ca vai, imi miroase parul sau pentru ca s-ar fi scumpit tigarile. Pur si simplu nu mai pot fuma, de-aia! Cum imi aprind o tigara, ma ia cu ameteala, imi bate inima de sta sa-mi iasa prin coaste, am o teribila senzatie de greata si mi-e rau,  de tot!

O buna perioada de timp, am fost doua, una zicea asa:

-Hai mai Alex, te rog, lasa-te de fumat, vezi ca NE face rau.

Iar cealalta:

-Doar un fum, uite, nici nu trag in piept, pufai si atat.

Pana la urma, prima a invins, asa ca AVEM deja aproape doua saptamani de cand nu mai fumam. Si 33 de ani de fumat profesionist! Si 21 de ani de cand vrem sa NE lasam.🙂

Singura problema e ca mananc aproape non-stop, spun aproape pentru ca trebuie sa mai si dorm. Altfel, as manca non-stop.🙂 Doamne!🙂

Sunt multe de spus, dar nu vreau sa va plictisesc, asa ca va spun seara buna, ca eu ma duc sa vad ce mai e prin frigider.🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Mananc si plang…

  1. Excelent ! Cea mai buna decizie in aceasta privinta. Felicitari !

  2. Alexandra spune:

    Oameni buni, chiar m-am simtit al naibi de rau, este si motivul pentru care n-am fost in stare sa fac em reuniunea de sfarsit de an scolar sapunaristic. Dar deja ma simt mai bine, asa ca in curand ne vom vedea in formatie completa!

  3. simf spune:

    iti tin pumnii, sanatate.🙂

  4. angiezevhot spune:

    FELICITARI !!! Ma bucur foarte mult pentru tine , o sa te simti din ce in ce mai bine, doar sa te tii tare , vorbesc din proprie experienta, din pacate sau din fericire 😁! Bravo si mult mult succes in continuare 👏👏👏👍👌😊!

  5. julicu spune:

    Felicitari! Oricat ar fi de greu, e de bine, si cum stim cu totii, binili invingi🙂

  6. Dani spune:

    Bravo cat cuprinde, Alexandra !!!

Lasă un răspuns

