Colectia de sarbatori

Ca in fiecare an, inainte cu ceva vreme de sosirea Craciunului, imi strang toate fortele, imi incordez imaginatia si trec la treaba. Nu ca as sta degeaba in restul anului. 🙂 Insa pentru sarbatori, incerc sa pregatesc pentru prietenii mei consumatori de sapunuri naturale si nu doar pentru ei, niste sapunuri mai deosebite ca ingrediente si aspect.

Anul acesta am descoperit laptele de cocos, ingredient ce da un sapun incredibil de fin si cremos, din care am facut o serie intreaga de sapunuri. Doua dintre ele sunt in magazin: cel cu mure si parca o ramasita din cel cu tamaie.  Sapunurile cu lapte de cocos acopera , zic eu, intreaga gama de arome importante, de la lavanda, pana la scortisoara.

Acestea sunt:

1. Cu trandafiri ( trandafir, iasomie, vetiver)

0

2. Cu lavanda si alkanet

1

3. Cu tamaie

0

4. Cu neroli ( flori de portocal) si catina

2

5. Cu iasomie, neroli si lime

10

6. Cu iasomie de sambac

11

7. Cu pin, cedru si iarba de grau

8

8. Cu geraniu si pudra de roiba

7

9. Cu ciocolata si scortisoara

6

Acestea au fost sapunurile cu lapte de cocos. Mai avem si alte sapunuri, ca:

10. Brown Windsor-cu cafea , scortisoara, bergamota, lavanda si cuisoare

5

11. Cu suc de rodie

9

12. cu must si dafin

13

13. unul in culorile Craciunului, cu lavanda si rozmarin

12

14. si inca unul cu tamaie si o floricica uscata 🙂

14

Fiecare sapun are o greutate de cel putin 100 grame, uneori chiar 120 de grame si vor veni ambalate in niste foarte eleganti saculeti din catifea.

In maximum doua saptamani vor fi in magazin, iar pretul va fi unul universal, ca pentru sarbatori, anume 10 lei/bucata. Exceptie face sapunul cu trandafiri, care este … nepretuit. 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

11 răspunsuri la Colectia de sarbatori

  1. simf zice:

    si uite cum ma faci tu sa-mi cante colinde-n cap 🙂

  2. Laura zice:

    Cand le putem comanda ? 🙂
    Pupici
    Laura

  3. julicu zice:

    Frumoase toate! 🙂

  4. Simona zice:

    Care mai sunt disponibile? M-am uitat dupa ele pe Breslo, insa nu le-am gasit.

    • Alexandra zice:

      Inca nu sunt pe Breslo, ca nu s-au uscat. Cel cu trandafiri s-a terminat, la fel si cel cu floricica mov. Se pot insa face „rezervari”, iar livrarea dupa 15 noiembrie.

      • Simona zice:

        Super 🙂 imi spui te rog cat costa transportul (incerc sa fac bugetul, as vrea sa comand mai multe)? Pot sa aleg si din cele care mai sunt disponibile pe Breslo? Dupa ce am raspunsul tau trimit o lista. Imi spui te rog unde sa o trimit si cu ce detalii?

      • Alexandra zice:

        Transportul in Romania este 15 lei, curier rapid. Poti sa alegi din colectie si de pe Breslo si sa-mi trimiti lista la alex2catana@yahoo.com. Imi trebuie numele, adresa completa si numarul de telefon.

  5. Dr.Cris zice:

    D-abia astept sa-mi termin stocul de sapunuri (am tot primit asta vara, si mi-am si cumparat, they`re never enough) ca sa mai vin cu o comanda….yumyyy!!!

  6. adriana anton zice:

    absolut superbe toate !!! va doresc mult succes 🙂

Lasă un răspuns

