Intentii

Pentru sarbatorile care vin aveam planuri mari… Pana acum am reusit sa fac cateva sapunuri cu lapte de cocos faine-faine, unul in culorile traditionale ale Craciunului, adica rosu si verde  si  sapunul cu suc de rodie. Mi-a scapat ceva? Cred ca nu. Insa lipsa timpului, dar si starea mea fizica nu prea de zile mari m-au facut sa o las mai moale cu sapunaritul. Chestiunea este insa ca astazi am primit un ulei esential de iasomie de sambac, o minuntie! Doar ce am deschis capacul sa miros, acum vreo trei ore si pesemne ca am pus nasul prea aproape ca si acum am aroma aceea divina in nari!🙂 Pai ce ziceti voi, nu fac eu maine un sapun iasomie, cu lapte de cocos si argan, ca nu ma pot opri din a saponifica laptele de cocos? Ei bine am sa fac! Mai am in pregatire tot pentru zilele de sarbatoare un parfum cu trandafiri- cu absolut de trandafir de Damasc dar si o noua combinatie cu noua iasomie! Stati sa vedeti si sa mirositi numa! Plus o crema cu apa de musetel Roman, o delicatesa in ale cosmeticarelii si un gomaj fin cu perle de jojoba, parfumat cu… iasomie. De asemenea, comanda speciala-pentru mine adica, dar sper sa va ramana si voua cateva doze-sapun lichid parfumat cu trandafiri.🙂 Pfoaa, cata treaba am! Se ofera cineva sa ma ajute? :))

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Intentii

  1. Daniel Zamfir spune:

    Buna Alexandra,

    Cu mare placere te ajut !
    Sper ca azi sa fac si eu primul meu sapun, singur.

  2. Victoria T. spune:

    Buna Alexandra,
    Iti admir foarte mult sapunelele si marturisesc ca rasfoiesc postarile tale despre sapun ( la birou, dar e secret, nimeni nu stie). Sunt tare curioasa sa vad sapunelele despre care vorbesti. Cel in culorile Craciunului si cel cu suc de rodie. Cum se comporta sucul de rodie in sapun? Experienta mea in sapunarit de pana acum, se rezuma la cateva transe de sapun simple, asa ca orice sfat , idee este binevenita pentru mine. Spor la sapunarit!

    • Alexandra spune:

      Buna, Victoria!
      Multumesc frumos pentru aprecieri!
      Sucul de rodie, la fel ca toate sucurile din fructe sau legume dau un sapun de o calitate mai buna fata de cele cu apa, zic eu. Sunt mai fine si mai cremoase, gratie vitaminelor si nutrientilor din sucurile respective. Ca sa afli, trebuie sa incerci. Eu am incercat cam tot ce se putea si in functie de ce mi-a placut, am continuat sa fac acel sapun.
      Sfaturi si idei de sapun gasesti nenumarate pe blog.
      Spor la sapunit si tie!🙂

Lasă un răspuns

