Viata la tara

Desi locuiesc in apropiere de Bucuresti, se poate spune totusi ca traiesc la tara. Asta se intampla ce vreo cativa ani buni, iar daca mi-ar spune cineva ca trebuie sa ma mut inapoi la bloc, chiar nu stiu pe unde as scoate camasa.
Viata la tara are avantajele si dezavantajele ei, insa daca le compari, atunci sa traiesti departe de oras este ceva ce as alege, orice-ar fi! Numai drumul pana la serviciu e destul de stresant ca sa nu-mi mai doresc sa locuiesc la oras.
Unul dintre marile avantaje ale vietii la tara este ca poti avea, de fapt e obligatoriu sa ai o gradina, gradina in care sa-ti cultivi zarzavaturi, legume, fructe-sigur bio- dar si flori. Acum e vremea trandafirilor si nu pot sa va spun ce abundenta de culori si parfumuri este la mine in gradina!
Mai mult decat atat, acum o ora am fost la una din padurile din imprejurimi si am cules soc, pentru socata si ceai. La intoarcere am oprit pe marginea drumului si am adunat putin musetel. Am sa repet figura si saptamana viitoare, daca va fi vremea buna.
3
2
1
Doar ce am taiat sapunul cu iasomie, primul pe anul acesta si trebuie sa va si arat o poza-doua:
1
2
Va pup, sa aveti o saptamana fantastica!🙂

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Viata la tara

  1. Constantin E. Stefanescu spune:

    Ce face lofantul ?

  2. Constantin E. Stefanescu spune:

    Da. la adancimea de 2 mm. semintele sunt foarte mici si la incoltire nu au puterea de a strapunge crusta mai groasa de pamant. trebuie udat la inceput zilnic pentru ca sa poata strapunge o crusta moale. la mine a iesit, l-am rasadit deja in gradina . are peste 10 cm ! am dat seminte si la un prieten de la statiunea legumicola Buzau . acolo s-au dezvoltat cel mai bine . de asemeni la inst. apicol Bucuresti . In gradina mursalski ceai a inflorit deja !

  3. mariana spune:

    Unde ai disparut Alexandra?!

  4. mariana spune:

    Hello! Mi-ai lipsit. Bine ai revenit si astept cu nerabdare sa vad ce ma sapunesti si gradinaresti!

Lasă un răspuns

