Anunt

1Pentru a veni in sprijinul clientilor nostri, va anuntam ca am incheiat un contract de curierat cu Urgent Curier, incepand cu data de 1 mai 2014.
Tariful unic de transport, atat pentru Bucuresti, cat si pentru provincie este de 15 lei ( o parte din tarif este suportata de noi). Pentru comenzi mai mari de 200 de lei, transportul este gratuit.
Ramane valabil si transportul prin Posta Romana, pentru cei care doresc musai asta.🙂 Tariful prin posta este de 10 , Bucuresti sau provincie.

Toate cele bune,
Echipa Formula naturala

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Anunt

  1. Mariana spune:

    Na, de dimineata ma tot plimb p-aci prin blogul tau….astept pozele cu frumusetea aia verde….🙂

  2. Mariana spune:

    …dar eu am glumit….vroiam doar sa-ti spun ca sunt nerabdatoare….acum l-am vazut, n-a ramas verdele acela dar e frumos oricum si cu siguranta foarte bun sapunul. eu imi mai trantesc cate un sapunel ca sa am cu ce sa ma spal dar totul cat mai simplu….am acum alt hobby, nu sunt stabila dupa cum ai observat deja….🙂

Lasă un răspuns

