Avem castigatorii!

Dragii mei,
Am publicat voturile voastre, am facut socotelile, am tras linie, iar castigatorii sunt urmatorii:
La categoria CEL MAI FRUMOS SAPUN: NR. 8 din concurs: DINU MARIA OTILIA
La categorie CEL MAI URAT SAPUN: nr. 17, IRINA
La a doua categorie cel mai mare punctaj l-a avut Elena-Amalia, dar pentru ca n-a votat, a pierdut, iar regulamentul, e regulament.
Asadar, doi castigatori merituosi , premiul constand intr-un voucher de 75 de lei, pentru a achizitiona produse din magazin.
Astept pe mail sa-mi spuneti ce ati ales, numele si adresa completa.

Toate cele bune si frumoase!
Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Promotii. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Avem castigatorii!

  1. Ungureanu irina Ionela zice:

    multumesc frumos!

Lasă un răspuns

