Din nou despre sapunul cu canepa

1O sa spuneti ca mi s-a pus pateu’pe canepa asta. Adevarul este ca mi s-a cam pus, pe uleiul si pe semintele de canepa, pe care le introduc pe orice cale in alimentatie. Nu stiu daca v-am spus, dar in doua luni mi-a scazut colesterolul cu 110 unitati, dupa ce inainte de canepa inghitisem fara rost tot felul de chestii si ma chinuisem cu un regim cazon, tot asa, in van… Numai ca asta cu canepa in alimentatie e alta poveste si am sa v-o spun ( poate) alta data.
Acum vreau sa va spun ca zilele trecute m-am spalat pe cap cu ultimul sapun cu lapte si ulei de canepa, pe care il veti gasi curand si in magazin. De vreo doi ani ma spal pe cap cu sapunul cu lapte de capra si ulei de jojoba, eu avand parul normal. In ultimul timp am observat insa ca parul meu a capatat tendinta de uscare si am zis sa incerc o schimbare, drept pentru care am testat sapunul de care va ziceam. Asta nu intamplator, ci fiindca am citit pe undeva ca uleiul de canepa este foarte bun pentru par si scalp, unii zic chiar ca ar fi cel mai indicat. Mai sunt altii care sustin ca orice produs am folosi, fie el alimentar, fie cosmetic, e musai sa provina din zona in care ne-am nascut si traim. Cum in cartierul Colentina nu creste jojoba ( dar canepa ar putea trai excelent), iata un motiv in plus sa ma risc cu o spalare pe cap cu dragutul de sapun inventie personala.
El contine ca lichid, lapte de canepa, adica seminte de canepa blenduite cu apa, apoi ulei de masline, cocos, ricin, canepa of course, shea, cacao, ulei esential de lavanda si rozmarin, adica tocmai bune si ele pentu par ( rozmarinul in special).
Hai sa n-o mai lungesc, treaba e ca parul meu e acum moale si matasos, ca acum vreo 20 de ani!🙂 Nu ma mai trezesc cu parul maciuca, de parca am visat un film dupa Stephen King si nici nu mai trebuie sa-mi torn apa in cap dimineata ca sa pot pleca si eu la serviciu! Adica am senzatia ca in curand va mai aparea un sapun pentru par , anume „Sapun pentru par uscat cu ulei si lapte de canepa”.
Ce ziceti voi de asta? Nu e fain?😀
Deocamdata inca mai testez, pentru ca vreau ca acest sapun sa fie unul premium! Adica…foarte premium, ok?😀 ))
Va pup!
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Sapun pentru par, Sapunuri, Teoria sapunului, Uleiuri vegetale și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Din nou despre sapunul cu canepa

  1. Mihaela spune:

    Zic ca ai un umor care m-a facut sa rid singura,remarcabil si umorul si sapunul,intrebarea e prin Berceni o fi cinepa,ca pe aici nu gasesc mai nimic,nemtii astia in loc de bere n-au nimic,nici macar dureri de cap!

  2. julicu spune:

    Confirm si eu ca uleiul de canepa e excelent pentru parul uscat. Recent am aplicat pe varfuri asa intr-o doara, dupa spalare, foarte putin ulei de canepa si am reusit sa fac parul sa arate lucios, hidratat, firele rebele s-au ordonat… si are un aspect mult mai sanatos. Inainte de asta parul meu statea ca o matura, parca fiecare fir vroia sa fuga de celalalt.

  3. flory elena spune:

    de unde pot cumpara acest produs? multumesc!

Lasă un răspuns

