Vizitatori ai blogului

1Blogul meu de sapun este unul destul de vizitat, el numarand la aceasta ora aproape 600.000 de vizite. Zilnic intra pe el cateva sute de oameni, lucru care pe mine ma bucura nespus. Cateodata am curiozitatea sa ma uit intr-un loc , unde platforma WordPress arata ce au tastat oamenii astfel incat au ajuns pe acest blog. Unele cautari sunt rezonabile, normale, firesti, de bun simt. Altele insa sunt de-a dreptul simpatice si trebuie sa va arat si voua macar cateva.🙂
1. Sapun cu argila face pielea naturala-iar sapunul natural face argila fina.🙂
2. De cate ori sa mai spal pe fata-de cate ori e cazul
3. unde gasesc greieri din plastic sau silicon-nu se gasesc…
4. 東京工廠-ok…🙂
5. unt de mango facut acasa-acasa, daca ai o livada de mango
6. samponuri-no comment
7. e convenabil sa cresti pasari la tara?-pai, este. Convenabil este si la oras, as zice.🙂
8. handmade de facut acasa
9. unt de shea de la dreyfus– a vrut sa zica de la driedfruits🙂
10.origame din faina-wtf is that?
11.mam spalat cu apa si sapun-ce tare!
12. aloie vera-poate trebuia aloie viera, nu?
13 cum sa faci produse handmade-cu mana, cred…🙂

Atat!🙂
Va pup!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Vizitatori ai blogului

  1. Gabi spune:

    HA, HA, HA, HA !

  2. Constantin E. Stefanescu spune:

    ati primit semintele de lofant ?

  3. Constantin E. Stefanescu spune:

    maine 29 martie este bine. tot atunci le voi pune si eu . pe 30 martie este luna noua , deci perioada ideala pentru semanat ,la luna noua si dupa aceia inca 3- 5 zile. nu se seaman la luna plina si dupa aceia.

  4. Laura spune:

    Ahaaaa. Ai seminte si nu spui…..😛

  5. Aissa spune:

    Imi place la nebunie blogul tau si l-am citit cap coada fara intrerupere, de-a lungul a niste zile, cani de cafea si multe tigari ….😀 …. Interesante informatii si mai ales folositoare. M-am apucat sa fac sapun datorita …. necesitatii … adica impinsa de la spate de faptul ca ma saturasem de prostiile pe care le gaseam in magazine si deoarece sotul meu a facut o alergie la detergenti, sapunuri si asa mai departe. Cum sunt pro in tot ceea ce inseamna natural, hop si eu cu sapunurile. Am facut clabuci cautand retete de sapunuri (nu ala de la bunica, cu pelin, ca pe ala stiam cum sa il fac), cautand cum calculez cantitatile de soda caustica, ce uleiuri sa pun si asa mai departe. Dar m-am lamurit. Ma rog, asa zic eu, ca din ce citesc, din aia vad ca habar nu am mare lucru. M-ar interesa un workshop, daca mai faceti unul in Bucuresti. Multumesc mult.

    • Alexandra spune:

      Multumesc frumos, Aissa! Imi pare rau daca insa din cauza mea ai depasit norma la tigari.😀
      Un workshop in Bucuresti va avea loc in data de 17 mai. Daca te intereseaza, iti pot trimite toate detaliile.

Lasă un răspuns

