O lectie

Una dintre lectiile de viata invatate de la mama mea, Dumnezeu s-o odihneasca,de departe cel mai deosebit om pe care l-am cunoscut, a fost sa ma multumesc cu putin, dar acel putin sa fie de cea mai buna calitate, indiferent despre ce ar fi vorba.
Asa se face ca am prieteni putini, insa buni si vechi de o viata. Tot asa se face ca la mine in dressing n-o sa gasiti munti de haine din carpe ieftine, ci cateva, dar din materiale ireprosabile. De pantofi nu mai zic, acestia fiind singura mea slabiciune in materie de moda.
Era firesc ca si pasiunea mea in sapunarit sa fie marcata de aceasta lectie , ca atare, caut mereu ingredientele cele mai bune. Este, in treacat fie spus, una dintre conditiile ca si produsul final-sapunul- sa fie unul de calitate.
Daca la inceputuri puneam pret pe aspectul sapunurilor si le inzorzonam in fel si chip, acum ma intereseaza in special calitatile lor. Desi nu am renuntat inca la forme si modele frumusele, dar atat cat sa nu dau in kitch, asa cum vad eu kitch-ul.🙂
Asta a fost introducerea, pentru ca de fapt voiam sa va spun ca azi am primit cele trei sticle de ulei de canepa organic, de la Canah, dupa mine cel mai bun ulei de canepa de pe piata. Lasa ca e si produs romanesc autentic, iar noi sustinem cum putem economia romaneasca, cu conditia ca si produsele pe care le cumparam sa merite patriotismul nostru.
Despre calitatile exceptionale ale uleiului de canepa am mai vorbit, dar daca cumva ati uitat, cititi mai multe AICI.
Ce am de gand sa fac eu cu uleiul de canepa ?
In primul rand am sa inghit in fiecare dimineata, pe stomacul gol, o lingura din acest ulei.
Apoi am sa-l folosesc in combinatie cu orice salata care-mi va iesi in cale.
Am sa-l amestec cu avocado si am sa fac o gustare senzationala.
Am sa fac o crema de fata, cu efect antiacneic .
Si… am sa-l pun intr-un sapun, binenteles!🙂

1
Eu mi-am inceput saptamana foarte bine, ceea ce va doresc si voua!
Cu drag,
Alexandra

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uleiuri vegetale. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la O lectie

  1. Acsinte Lorena spune:

    De-asta sapunurile tale sunt exceptionale!!!!

  2. julicuiulia spune:

    Foarte buna lectie de viata!

Lasă un răspuns

