De trei ani…

…fac sapun. Si sper sa mai fac inca multi de-acum incolo. Pentru ca imi place mult ce fac, pentru ca si altora le place ce fac. Dar in primul rand pentru ca imi place mie.
De multe ori , cand tai un sapun si mi se umple sufletul de bucurie, ma gandesc ca viata mea ar fi fost mult mai grea fara sa fi avut aceasta indeletnicire. Viata de familie e faina, sanatoasa sunt, la serviciu e liniste, insa lumea care ne inconjoara este de cele mai multe ori nu prea frumoasa.
De aceea recomand oricui simte nevoia unui refugiu, unei oaze de liniste si bucurie, sa-si gaseasca un hobby, sa mestereasca ceva frumos si util, sa ia lectii de ceva: desen, pian, sa invete o limba straina, sa faca un sport… Orice. Va asigur ca viata va fi mai frumoasa !
Asa cum este pentru mine de cand fac sapun, evident…ca de fapt aici voiam sa ajung.
Pot sa spun ca sunt unul dintre acei fericiti care fac ceea ce le place, chiar daca nu full -time, parte din timp fiind „ocupata”sa-mi castig banii pentru traiul de zi cu zi, plata ratelor la banca si eventual un concediu pe an. Stiti si voi cum e…
Inca visez la vremea cand voi putea trai doar din vanzarea sapunurilor si sper ca asta sa se intample inainte de a-mi veni vremea pentru pensie, conform Legii pensiilor in vigoare, hehehe!
Eee, dragii mei , cum trece timpul…
Acum trei ani, pe vremea asta, ma indragosteam…de sapunarit. Inca sunt in luna de miere, daca ma intrebati. 🙂
Stiti ce sapunuri faceam atunci? Hai sa va arat, desi mi-e cam rusine. ;_
2
Naspete, stiu. dar pentru mine erau ca niste copii , pe care n-ai cum sa nu-i iubesti.
Apoi, a venit primul sapun reusit, anume o lavanda cu unt de shea.
3
Doamneee, cat de mandra am fost de el!
Acum sunt inca si mai mandra de sapunurile mele, pe care nu le-as schimba cu altele pentru nimic in lume. Intelegeti ce vreau sa spun… 🙂
1
5
6
7
17
15
Va doresc toate cele bune si frumoase!
Cu drag,
Alexandra

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la De trei ani…

  1. Mihaela zice:

    LA MULTI ANI DE ACUM INAINTE,CIT MAI MULTI CLIENTI. SATISFACUTI,MULTA SANATATE,SA VA BUCURATI IN CONTINUARE DE SAPUNARIT,

  2. Cris zice:

    La multi ani plini de pasiune si de acum inainte. Iti doresc sa nu treaca unul fără să descoperi ceva nou si minunat la sapunurile tale iubite! Te pup!

  3. Gabi zice:

    Superba indeletnicire e sapunaritul asta si nu ai de ce sa te rusinezi cu sapunurile cu care ai debutat.La multi ani!Si la mai multe sapunuri!

  4. Angela zice:

    La multi si sanatosi ani! si la cat mai multe sapunuri, pentru ca sunt extraordinare!
    Este o pasiune foarte placuta.

  5. greenzonelife zice:

    La multi ani … de sapunarit si sa ti se implineasca dorinta 🙂

  6. superb tot ceea ce faci si ceea ce esti…sa ne traiesti ! multumim ca existi sa ne incanti si sa fii un exemplu tuturor….pasiunea ta sa devina modul tau de existenta cat mai curand!!

  7. Otilia zice:

    Alexandra, sapunuri ca ale tale nu am mai văzut la nimeni! Sunt unice!

Lasă un răspuns

