Din nou despre aloe vera

Stiti care e singura problema cu aceasta aloe vera? E ca cei de la Forever n-au inteles ca am devenit membru al acestui MLM doar sa sa-mi cumpar gel de aloe vera mai ieftin si daca nu m-ar mai suna in fiecare zi ca sa-mi spuna sa fac intalniri si prezentari , viata ar fi mai frumoasa!
In orice caz, pare sa merite deranjul de a fi bazait la cap chiar si numai pentru ca aloe vera da un sapun foarte misto!
De ce inca mai scriu despre sapunul cu aloe? Pentru ca exista doua tehnici de a-l face:
1. Aloe vera + apa+soda. Proportia de aloe si apa este la latitudinea fiecaruia si depinde de cat de vascos este gelul. Daca gelul e apa chioara, atunci nu mai puneti apa. Daca Gelu’ e vascos, subtiati-l cu apa…sau nu. 🙂
2. Gel de aloe vera la trace. Ha, sa va vaz! Pai se substituie apa, iar diferenta se pune la trace sub forma de gel de aloe vera.
Ceea ce eu ieri am si prestat.
Deci, ca sa rezumam: in cazul 1. gelul se saponifica, fiind pus la inceput odata cu uleiurile si soda, iar in cazul 2. se pune la sfarsit, dupa formarea emulsiei de sapun.
Teoretic, cazul 2. ar trebui sa fie mai bun. gelul ramanand in mare parte nesaponificat si pastrandu-si nealterate proprietatile.
Ce pot sa va spun, este ca tehnica 2 ar putea merge si cu lapte de capra, dar inca n-am incercat-o. Mai e timp si pentru asta.
In orice caz, astazi am testat indelung, pe rand cele doua sapunuri si mi se pare ambele faine! Mai spumoase ca alte sapunuri si parca mai …alunecoase pe piele.
1
2
Va pup si va promit ca ne mai vedem pe blog anul asta. 🙂

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Teoria sapunului. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Din nou despre aloe vera

  1. Mihaela zice:

    Buna seara,

    As dori sa stiu daca mai organizati cursuri sau workshop-uri legate de arta „sapunaritului” si unde anume; ma preocupa subiectul, as vrea sa incerc si mi-ar prinde bine niste sfaturi utile de la cineva cu experienta.

    Multumesc.

Lasă un răspuns

