Sapun roz-cu pudra de roiba

Daca n-ar fi fost Iulia, poate inca mai bajbaiam in cautarea unui roz natural. Multumesc frumos, Iulia, esti o adevarata colega!🙂
Asadar, dragii mei dragi, am facut un sapun roz, in sfarsit roz, precum obrajorii copiilor la sanius!🙂
Cu pudra de roiba, infuzata in lapte . Cu ulei de masline, cocos, palm, ricin, cacao, shea si uleiuri esentiale de geraniu, lavanda si patchouli. Care e dragalas rau si care azi mi-a incurcat toate socotelile, de n-am mai fost in stare sa fac nimic, tot uitandu-ma cu drag la el.
Am vrut sa fac la un moment dat o crema antirid, imi pregatisem ingredientele, sculele si am zis neeeee. Mai incolo, stai sa vad ce face sapunul cu roiba. El saracu’, ce sa faca, statea si se saponifica in tacere, doar eu il mai pipaiam, il mai miroseam, il mai miscam un centimentru mai la dreapta, doar -doar s-o face mai repede.
Intr-un tarziu s-a facut, l-am taiat si de atunci iar ma uit la el… Chiar si acum cand scriu mi-am luat cu mine o bucata si am un ochi pe monitor si altul pe roiba.
Ma gandesc ce nume sa-i pun si nu-mi vine nicio idee. Voi ce ziceti, cum sa-l botezam pe dragalas?
4
3
2
1
Cea mai buna idee de nume va fi premiata cu un sapun cu pudra de roiba.
Astept idei!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Plante in sapunuri, Sapun cu unt de shea, Sapunuri cu trandafiri, Teoria sapunului și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la Sapun roz-cu pudra de roiba

  1. Irina spune:

    Buna, Alexandra!
    Arata minunat sapunul tau si cred ca miroase tare frumos.
    Cred ca ar fi potrivit sa-l numesti…Vis de copil

  2. iulia spune:

    Uau ce culoare frumoasa a iesit, Alexandra! sa fie folosit cu placere !🙂 Eu i-as spune „la vie en rose”😀

  3. Gabi spune:

    Rosalinda….

  4. Gabi spune:

    Superb arata!

  5. Stan Andreea spune:

    Felicitari pentru produsele pe care le creati! Noul sapun arata minunat! Ce ziceti de Flamingo? sau Pantera Roz?

  6. olga spune:

    Arata superb, eu propun „pinky”, ….si pudra de roiba cat timp a fost infuzata in lapte? lapte de capra?

  7. Denisa spune:

    Alex, de unde ti-ai luat matrita? Ai vreo recomandare entru mine? Multumesc

Lasă un răspuns

