O mica statistica si cateva cumparaturi

Ma gandeam zilele trecute cat de putin m-am fardat la viata mea…🙂 Daca ma gandesc la anii pe care ii am si daca mai pun la socoteala cununia civila, nunta si botezul lui fiu-meu, cred ca m-am fardat asa, cap-coada, cu tot dichisul , de vreo 35 de ori!🙂 Haa!
Acum sa le iau pe rand:
-fond de ten-zero
-pudra-de cateva ori, in adolescenta, peste cosuri, cu pudra de la mama ( un Lancome fabulos)
-rimel. dermatograf, fard de obraz-35, cum spuneam
-ruj-mai des, dar nu zilnic
-parfum-aproape in fiecare zi, mai putin cand stau prin casa ori prin gradina
-vopsea de par-de la 30 de ani, cand deja 50% din par era alb
-fixativ-vreo cateva revelioane
-crema de fata-iarna, sa nu-mi crape moaca
-balsam de buze-tot iarna, clasicul strugurel
-fard de pleoape-parca, maro, de cateva ori ( 35🙂 )

Poate ca m-as fi fardat mai des daca nu as fi facut alergie la orice as fi pus pe fata. De la rimel ma usturau ochii, de la creme ma manca pielea si tot asa. Norocul meu este ca am invatat sa fac creme, ca probabil la ora asta m-as fi uns cu seu de oaie.🙂 Bun si ala, da’de unde sa-l iei?🙂
Sapunul insa a fost o mare iubire inca din copilarie si iata ca azi am ajuns sa-l si fac, nu doar sa-l folosesc.
In alta ordine de idei, pregatesc si eu cateva cadouri pentru prietenele mele, asa ca azi am facut cateva mici cumparaturi, sper ultimele pe anul asta si vreau sa vi le arat si voua, sa-mi spuneti daca va plac.
O cutiuta in care intra tocmai bine un borcanel de crema.
2
Mai precis acest borcanel de crema, in care de acum incolo va voi da si voua crema preferata. Are 45 de ml, nici prea mult, nici prea putin, avand in vedere termenul de valabilitate al unei creme cu conservant din plante.
1
1
Niste pamblici in culorile Craciunului
3
Si niste casetute de ceramica pentru parfum solid cu absolut de iasomie de Sambac.
4
Seara buna tuturor!

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la O mica statistica si cateva cumparaturi

  1. elisaelianna spune:

    De ceva timp nici eu nu mai folosesc farduri, vopsea de par deloc, am eliminat cam tot sinteticul,pielea mea este acum atinsa numai de cosmetice si sapunuri naturale…. mai dau rar cu parfum, dar numai pe haine!!! In ceea ce priveste achizitiile, imi plac mult cutiutele si pamblicile, prietenele tale sigur se vor bucura nespus cand vor primi aceste cadouri!!!

  2. Gabi spune:

    Ah, si eu sunt in acelasi club cu machiatul….
    Cand treci pe henna sa ne spui si noua cum ti se pare…eu inca mai astept nitel….
    Imi plac mult cutiutele, par a fi casete de bijuterii, si cufarasul acela e frumos rau , arata fain cadourile tale si imi place si panglica, mi-ar placea si mie sa cumpar de undeva la rola , nu la metru.

Lasă un răspuns

