Sapunul de la miezul noptii

1De fapt, era trecut de miezul noptii, anume era ora 1.00 cand l-am facut.
Toata saptamana care a trecut a fost o nebunie la serviciu, astfel incat in fiecare zi am ajuns acasa prea obosita si mai ales prea stresata ca sa mai fac vreun sapun. Cu toate astea, miercuri )sau joi?) am facut doua Rosa Damascena, ca nu se mai putea… A , si niste parfumele, ca ce mare lucru sa melt & pour.🙂
Vineri, ieri adica, am ajuns acasa mai devreme si am turnat pe saturate 4 sapunuri: doua Caffe latte si doua Salvie si anason, dupa care m-am bagat la somn.
Asta se intampla pe la ora 21.00!🙂 Nu radeti, ca s-ar putea s-o patiti si voi!
La un moment dat ma trezesc. Canta un cocos matinal. De fapt canta un cocos insomniac si caruia probabil ca ii picase netu’🙂 Afara, o luna barosana care lumina gradina. Zic: e sase!
Ma trezesc, ma duc la baie, dupa care dau sa cobor . Ceasul de pe hol arata ora 1. Adica 1!!!
Ma trezisem aiurea in miez de noapte,perfect odihnita si cu chef de munca!
Ma oftic eu , pret de un minut-ori de cate ori ma trezesc in weekend inainte de ora 7, deci va dati seama acum ce oftica am avut.
Ei, ce sa fac eu acum?
Ati ghicit?
Un sapun, triplu,adica de 6 kile, cu musetel! Care acum e la patura, doarme, ce-i pasa lui…🙂
Deci, dragi sapunari, nu va culcati devreme ca va treziti in toiul noptii si mesteriti la sapun. Si nu prea e ok. :D))
Sau daca vi se intampla asta, nu mai spuneti nimanui, ca atunci chiar va considera lumea maniaci! Ceea ce nu e adevarat, pentru ca nu ne gandim la sapun 100% din timpul acordat meditatiei, ci doar … 99% , hehehe!
Hai, sa aveti un weekend relaxant! Eu acum ma duc iar la somn! E 2.20!😀

About Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Sapunul de la miezul noptii

  1. Ma regasesc in cele povestite😊.
    Ma trezesc in toiul noptii, perfect odihnita, cu gandul la diverse combinatii, decorari sau arome si le pun in practica, iar la 6.00 cand ar trebui sa fie desteptarea as vrea sa ma bag in pat. De fiecare data imi spun ca nu mai stau noaptea insa nimic nu se compara cu entuziasmul cu care ma trezesc si cu ideea gata formata.

  2. Alexandra spune:

    E bine ca nu sunt singura pe care o mistuie focul creatiei.😀

  3. CONSTANTIN spune:

    la multi ani ! 2014 , Dumneavoastra , familiei si tuturor ce va sunt dragi .

Lasă un răspuns

