Sapunarii artizani

Pot sa va spun ca nu sunt o persoana sociabila, desi la prima vedere s-ar putea sa par ca sunt. Nu, nu sunt. Am prieteni putini, dar buni si nu caut cu tot dinadinsul compania semenilor. Sunt foarte critica atunci cand vine vorba despre caracterul sau comportamentul cuiva si sesizez, fara sa vreau, orice urma de prefacatorie, ipocrizie sau rea intentie. Ce sa fac, asta sunt… 😀 Nu ma deranjeaza oamenii de proasta calitate decat atunci cand vor sa mi se bage in suflet, caz in care ii evit, fara nicio alta explicatie.
De ce v-am spus toate astea?
Pentru ca sapunarii artizani care au participat astazi la festivitatea-reuniunea de inchidere a „anului scolar sapunistic” sunt toti oameni de o calitate superioara, educati pana in cel mai mic amanunt, cultivati, curati, cu simtul umorului, onesti, harnici, curiosi, curajosi, frumosi!.
Ca sunt frumosi puteti vedea si din poze! 🙂
Am stat cateva ore la taclale si nu doar despre sapun. De fapt, despre sapun cred ca am vorbit cel mai putin.
Noi , grupul celor 8 😀 , caci opt am fost cu totii, avem ganduri mari in privinta sapunaritului, dar despre asta n-am sa va spun acum nimic-nimic!
Ce zi am avut!
Stiti de cand nu m-am mai simtit asa de bine intre semeni, intre toti semenii prezenti in jurul meu? De cand eram „golan”in Piata Universitatii in 1990, iar cei care au fost si ei „golani” stiu despre ce vorbesc.
Lucrul asta e cu atat mai special , cu cat in zilele noastre intalnesti tot mai putini oameni care sa gandeasca si sa simta ca tine, iar ca sa intalnesti, sau sa reusesti sa aduni laolalta cativa asemenea oameni, e cu atat mai spectaculos!
Pot sa va spun ca asta este o zi memorabila pentru mine!
Multumesc: Lavinia, Anca, Beatrice, Ciprian, Ioana, Monica, Silvia!
Va imbratisez cu drag! 🙂
4
0
5
7
8
9
13
12
1
2

Despre Alexandra

Economista, salariata la stat, pasionata de gradinarit si de sapunarit
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la Sapunarii artizani

  1. Iulia zice:

    Frumos!:)
    Cu stima, Iulia

  2. mijnzeep1 zice:

    Da, foarte frumos! Si cu cata ‘dragoste’ ti ai primit elevii, Alaxandra! De admirat!
    O seara buna!

  3. elisaelianna zice:

    Momente speciale! Imi place camera ta, plina de lumina si caldura!

  4. Olga zice:

    Foarte frumoasa reuniune, pacat pentru ce-i ce n-au ajuns 😦

  5. Felicitari! Un proiect minunat, atmosfera calda si oameni potriviti !

  6. Foarte frumoasa initiativa! Multa caldura si inimi deschise. Felicitari!

  7. iulia zice:

    O atmosfera frumoasa si calda, ce reiese bine din poze… mult succes in continuare Alexandra, imi place ca ai invatacei de toate varstele 🙂

Lasă un răspuns

